1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Samsung DCB 9401R Smartcard

Discussie in 'Samsung DCB-9401R' gestart door mandersp, 8 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Zit er misschien stof in de kaartlezer van de 9401?
    Heb dit al eens een keer meegemaakt bij een kennis...misschien heb je er iets aan.
     
  2. Ik kan wel alle nederlandse zenders zien, dus ook nederland 2,3, rtl4, rtl5, sbs6, rtl7 en rtl8, bij de rest krijg ik de melding "maakt geen deel uit van uw abonnement".

    Bij een reset van de klantenservice kan ik weer alle zenders zien of bij het wisselen van de smartcard in de decoder zoals ik eerder melde.
     
  3. Ik dacht dat je alleen Nederland 1 kon bekijken?
     

  4. Ik had niet goed gekeken, sorry
     
  5. Is het probleem nu hiermee opgelost? Zo nee, kun je dan nog eens vertellen wat het probleem is?
     
  6. Nee

    Ik kan wel alle nederlandse zenders zien, dus ook nederland 2,3, rtl4, rtl5, sbs6, rtl7 en rtl8, bij de rest krijg ik de melding "maakt geen deel uit van uw abonnement" alleen bij de DCB 9401R.

    Bij een reset van de klantenservice kan ik weer alle zenders zien of bij het wisselen van de smartcard in de decoder zoals ik eerder melde.
     
  7. Om de één of andere niet nader bekend gemaakte reden is Ziggo kennelijk aan het testen met een Nederlands pakket waarin alleen de Nederlandse publieke en commerciele zenders zitten. In het signaal van Ziggo/Casema/Multikabel kwam ik een dergelijk pakket tegen. Ik heb nu al diverse keren gelezen dat er opeens klanten zijn die alleen nog maar een Nederlands pakket hebben, dus begrijp ik niet waarom Ziggo dan door blijft experimenteren als ze weten dat klanten last hebben van die experimentjes. En wat moeten we uberhaupt met zo'n Nederlands pakket? Wordt dat soms het nieuwe digitale basis pakket en moeten we in de toekomst soms bij gaan betalen voor de rest van de kanalen die nu nog in het digitale basis pakket zitten?
     
  8. Ik kan me niet voorstellen dat er met zo'n pakketje nog getest hoeft te worden. Je kunt immers nu ook al deelpakketjes van het totaalpakket nemen, en losse bonuszenders zijn er ook. Ziggo kan open en dicht zetten wat zij maar wil. Er is vast iets anders aan de hand.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 mei 2009
  9. Ik kreeg ook alleen nog nederland 1 met de smartcard in de Samsung. In de Humax even geprobeerd en daar gaf hij een defecte smartcard aan. 0900 1848 van de helpdesk gebeld en deze hebben hem weer geactiveerd. Na 2 minuten kreeg ik alle zenders weer!:grin:
     
  10. Ziggo kan op afstand heel wat doen en laten met de smartcard, dat is mij wel duidelijk.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina