1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

DHCP-probleem in Voorburg

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door zonljmv, 8 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Na onderhoudswerkzaamheden in postcodegebied 2272 in de nacht van 5 op 6 mei heb ik problemen met DHCP.
    Resetten van het modem helpt niet.
    Er is blijkbaar geknoeid met de DHCP-servers van Ziggo, want de servers geven verkeerde parameterwaarden.
    Het broadcastaddress wordt op 255.255.255.255 gezet en de MTU op 576.
    Bovendien krijg ik steeds een ander IP-adres, terwijl ik daarvoor al sinds 2006 steeds hetzelfde IP-adres kreeg.
    Hopelijk is er bij dit forum iemand van Ziggo, die hier iets aan kan doen.
    Mijn ervaring bij Ziggo (Casema-gebied) met technische vragen is, dat er na invullen van het Internetformulier niet eens een antwoord wordt gegeven.
    Over de kwaliteit van de helpdesk wil ik het al helemaal niet hebben.
    Een fatsoenlijk antwoord van Ziggo zou mijn waardering voor dit bedrijf een stuk verbeteren.
    Mocht er geen fatsoenlijk antwoord van Ziggo komen, dan zou ik het op prijs stellen, dat de leiding van dit gebruikersplatform met Ziggo gaat praten over de hoognodige verbetering van de technische klantenservice.
     
  2. Het lijkt me sterk dat zij welke druk dan ook kunnen uitoefenen op Ziggo. En problemen benoemen, als ze contact hebben gehad met Ziggo, zullen ze heus wel gedaan hebben.
     
  3. Sterker nog, het lijkt tot voor kort het enige waar we het nog over hebben. En inderdaad vanaf de fusie volgt de ene structurele maatregel na de andere en zitten er nog meer in de pijplijn.
    En uiteraard gaat het stap voor stap steeds beter. Waar wij alleen constant mee worden geconfonteerd zijn die gevallen waar met de HD niet tot een oplossing wordt gekomen.
    Waar wij ons maar aan blijven storen zijn de wisselende antwoorden op dezelfde vragen. Het feit dat je een beetje mazzel moet hebben met de medewerker die je treft en de informatie waarover de medewerkers beschikken niet altijd even consistent lijkt.
    In management termen zeg je dan dat de club nu nog over onvoldoende homogeniteit beschikt.
    Onze volgende doelstelling is dat er een systeem wordt ingevoerd, waarbij iedere klant die contact heeft gehad met de HD ge├źnqueteerd wordt op zijn belevenis en adequaatheid van de verleende hulp. In onze optiek is er een discrepantie tussen het beeld dat Ziggo heeft van service en de belevenis door ons als klanten.
    Het blijft ons verbazen dat de uitkomsten van klanttevredenheids polls zo ver van onze belevingswereld afstaan. Ik ben dan ook bang dat de geluiden op dit forum ten onder gaan in de statistieken.

    Vandaar dat we dan ook maar blijven hameren op de problemen die op de fora worden gemeld. Als Ziggo's HD zijn werk goed doet, dan zouden klachten op de fora drastisch afnemen. Ziggo heeft er belang bij, immers wat zich op de fora (en dus ook in de media) in het negatieve rond hun naam afspeelt kunnen zij alleen voorkomen als zij klanten adequaat van hun problemen afhelpen. Aan de andere kant kunnen ze via diezelfde fora zich ook ten positieve profileren.

    Dus ja we hebben hier wel degelijk contact over en ja van druk is er zeer zeker sprake, al was het alleen al vanwege de publicitaire uitstraling.
     
  4. Na de werkzaamheden in de nacht van 5 en 6 mei (Voorburg, postcode 2274) heb ik constant uitval van de Internetverbinding.
    Ziggo informeerde mij te gaan naar Uitvoeren/herstel verbinding wat ik gemiddeld ieder uur moet doen.
    Bij de Computershop kunnen ze geen oorzaak vinden, uiteraard uitgebreid onderzoek gedaan van de computer.
    Thuis gekomen de boel geinstalleerd en weer dezelfde klachten.
    PS: De modemlampjes branden zoals het behoort, ook tijdens de verbreking. Wat is nu de uiteindelijke oorzaak?
    Kan iemand mij helpen? :?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina