1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Irritant probleem

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Regio HHW, 7 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ok goeie tips, over de telefoon krijg ik nu een mail dat ik de stekker er 5 minuten uit moet halen. En dat de telefoon niet te dichtbij mag staan.
    Dit is ook weer een standaard mail van Ziggo want deze mail heb ik een paar maanden terug ook al gehad toen ik ook problemen had met de telefoon (dit probleem is nog steeds niet opgelost trouwens).
     
  2. Misschien moest je de telefoon van Ziggo maar opzeggen, dan kun je Ziggo terugmailen dat je de telefonisch weer prima bereikbaar bent sinds je een nieuwe provider hebt. :wink:
    Ik begrijp niet dat je maandenlang geduld hebt met een telefoonaansluiting.
     
  3. Het probleem dat al maanden is, is niet een heel groot probleem. Het is alleen heel irritand. Dat ik niet kan bellen is nu een paar dagen. Het lijkt erop dat ie het vandaag weer goed doet, maar ja voor hoelang.....
     
  4. Lijkt me wel degelijk een groot probleem, dan.
     
  5. Een paar dagen een groot probleem is wat anders dan een paar maanden, niet dan?

    Als je standaardantwoorden wilt voorkomen, moet je alles wat je al hebt geprobeerd noemen. En alles waarvan je weet dat ze het gaan vragen wat je al hebt gecheckt. Dus maak een lijstje.
    Ik heb dit en dit gedaan, gereset op deze en die manier, ik heb deze en deze oorzaken van storing uitgesloten, hebben jullie suggesties.
     
  6. Ik begrijp de zin niet van deze opmerking. Niet zeuren over regelmatig een paar dagen niet kunnen bellen?

    Ik heb begrepen dat er per saldo om de haverklap niet gebeld kan worden. Dan is dat dus een struktureel, lange termijn probleem. Een onvoorspelbare telefoonverbinding lijkt mij er per saldo een die niet functioneert.
     
  7. Er staat dus juist dat hij pas sinds kort een paar dagen niet kan bellen. Een groot, vervelend probleem, afhankelijk van hoeveel je die telefoon gebruikt. Er is echter geen sprake van regelmaat. Hij zegt dan ook

    Dat wou ik even verduidelijken want kennelijk had je eroverheen gelezen.
     
  8. RTL 4 tot RTL 8 geen beeld. Dat betekent dat je op de volgende zenders geen beeld moet hebben:

    RTL 4
    RTL 5
    SBS 6
    RTL 7
    Veronica/Jetix
    RTL 8
    NET 5
    TMF
    Juize FM (Radio)

    TS 6 en 19 zijn dat. Frequentie resp. 380 en 316.

    Toevallig niet ergens in de directe buurt van de decoder/kabelsignaal een draadloze telefoon staan? Storingen van DVB-T zijn het niet.

    Ik denk toch echt een kabelprobleem, dwz, splitters en goedkope kabel die het signaal zo afzwakken dat de transponders wegvallen... Probeer de decoder eens bij een ander thuis!
     
  9. Zijn probleem was al opgelost na een rescan van de kanalen schreef hij....
    (dit topic is blijkbaar gesplitst omdat het over teveel zaken tegelijk ging en dat heb je niet gezien denk ik, dit topic gaat nu over telefoon, het DTV deel staat nog in het DTV deel van het forum)

    Veel transportstreams in Multikabel gebied zijn vorige week van frequentie gewijzigd (0.75 MHz omhoog) en het lijkt dat iRHD-5000 ontvangers dit niet altijd automatisch oppikken met de laatste software versie. Een rescan van de kanalen lost dit op. De helpdesk wist dit blijkbaar nog niet.
    Je ziet op het forum ook veel berichten van mensen met een TV met Alphacrypt die niet automatisch meegaan. (zie ook het DTV forumdeel)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina