1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storingen

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Regio HHW, 6 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Naar mijn idee is het beeld wel verbeterd na de update, het is iets scherper geworden volgens mij.
    Wel heb ik weer veel storingen bij die :censored: Ziggo!!!
    Ik hoop dat de kabel snel open wordt gezet voor andere kabel aanbieders, kan ik eindelijk naar UPC :applause:
     
  2. Hoe weet je zo zeker dat dat dit aan Ziggo ligt?
     
  3. Als het probleem ligt bij de aanlevering door de zenders zelf, in de decoder, of enig ander specifiek technisch probleem wat niet in het systeem van Ziggo zelf zit houd je hetzelfde probleem met UPC hoor.
     
  4. Omdat ik iemand ken die UPC heeft en die heeft nergens last van.
    En omdat ik al contact heb gehad met Ziggo en die geeft aan dat het een algemeen probleem is waar aan gewerkt wordt.

    Dus is het Ziggo en daarom ben ik helemaal klaar met Ziggo.
     
  5. Dus zou iedereen hetzelfde probleem als jou moeten hebben ????
    Lijkt me niet....

    Voordat de kabel 'open' gaat duurt het nog minstens een jaar en dan gaat het alleen nog maar over analoge TV. En UPC zal ook niet in Ziggo gebied mogen opereren. Trouwens bij UPC heb je weer allemaal andere kastjes nodig om digitale TV te kijken, die gebruiken een compleet ander systeem. Daar zou je ook niet blij mee zijn.

    Je kunt beter je storingsprobleem van digitale TV oplossen, want het lijkt me stug dat dit niet goed zou kunnen als andere mensen geen last hebben hiervan. Dan moet je het echt in je huis-aansluiting en/of kabels zoeken of het binnenkomende signaal in je huis. Dat is allemaal op te lossen.
     
  6. Ik heb ook niet gezegd dat iedereen het probleem heeft.
    Het aantal storingen bij Ziggo is erg frustrerend, zeker als je zoveel moet betalen. Als je zoveel geld betaald ga je er van uit dat je er ook wat goeds voor terug krijgt.
    En als je een beetje de actualiteit bijhoud ben ik niet echt de enige die een probleem met Ziggo heeft hoor :wink:

    Aan de kabels kan het niet liggen want die gebruik ik al een jaar en onlangs is er een monteur geweest en die heeft de kabel doorgemeten, de kabel was perfect zei die monteur toen.
     
  7. Maar wat voor storingen heb je dan op je digitale TV ?
     
  8. Bij RTL 4 t/m RTL 8 en nog een paar andere kanalen heb ik geen signaal meer. Dit is nu 3 dagen zo.
    Daarnaast heb ik ook problemen met mijn telefoon, ik kan niet bellen en niet gebeld worden (algemeen probleem volgens Ziggo).
     
  9. En heb je de ontvanger al gereset en/of opnieuw zenders laten zoeken ?
    Want er zijn sinds een paar dagen wat digitale zenders van frequentie gewisseld en de IHRD-5000 die je volgens je profiel hebt pakt dat niet altijd automatisch goed op kun je in andere topics in het forum lezen.
    Een rescan kan dit dus misschien oplossen.
     
  10. TOP! Je zou bij Ziggo moeten werken.
    Ik kreeg van hun alleen een mail dat ik een nieuwe kabel moest kopen.
    Geen goede zaak dat ze dat zelf bij Ziggo niet weten toch?

    Bedankt man!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina