1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Klacht over Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Clevegt, 7 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Mail aan Ziggo:

    Goedenavond,

    Ik werd vandaag gebeld door een medewerker van Ziggo, deze kon mij doodleuk vertellen
    dat jullie 4 weken achter lopen qua leveringen van modems en decoders. Daar heb ik als
    klant niets mee te maken, het is nu 11 dagen voordat dit mij werd verteld en had het leuk gevonden
    als Ziggo mij hier vooraf van op de hoogte had gebracht.

    Nu kon diezelfde medewerker mij helpen door een monteur de 18 mei 2009 langs te sturen tussen
    12 en 18 uur. Hiervan zou ik een bevestiging krijgen en deze heb ik tot op heden ook nog niet ontvangen.
    Want ik zou deze via de mail krijgen.

    Weer een loze belofte van Ziggo waar ik moe van wordt. Beloftes beloftes en nog eens beloftes.
    Niets komen jullie na. Net als met mijn smartcard registratie recht trekken. zodat ik op mijn drie kaarten
    dezelfde abonnementen ontvangt voor 1 prijs. Dit zou volgens jullie brief in maart of april geregeld zijn.
    Ook dit koment jullie niet na, dan wordt er doodleuk verteld aan de telefoon dat dit is uitgetrokken naar
    mei 2009 en dat het in mei 2009 geregeld zou zijn.

    Graag zou ik willen dat Ziggo de beloftes nakomen om mijn internet verbinding netjes op 18 mei 2009
    op te leveren en mijn kaarten recht te trekken zoals ieder ander abonnee van Ziggo.

    Dit mailtje gaat ook naar de consumentenbond, Radar en Kassa.

    Met vriendelijke groet,
    ......
     
  2. Iedere andere abonnee? Er zijn nog best wel wat klanten waar dit nog niet gebeurd is, anders waren ze toch al bijna klaar geweest...
    Mee eens, dit staat ook duidelijk bij het bestellen op de website, en bij het telefonisch bestellen zou het dus eigenlijk ook vermeld moeten worden. Hoewel een verstandige beller natuurlijk vraagt naar de levertijd.
    Dit is ervan uitgaande dat je de bekende vertraging in levering bedoelt van decoders alleen, van modems heb ik niet gehoord van een vertraging.

    Wonderlijk, bevestiging komt meestal schriftelijk binnen vijf werkdagen. Maar dat is bij normale bestellingen in ieder geval.

    Je kan het gewoon controleren door 0900-1884, optie 4 en dan 1 te kiezen, krijg je als het goed is een bandje met gemaakte monteursafspraken. Maar 0900-1884, optie 3 en daarna 4, kunnen het je ook vertellen.

    Niet om de vertraging goed te praten, maar toch wel netjes dat ze je ├╝berhaupt bellen?
     
  3. Vandaag hebben ze reageerd op mijn mailtje, ik heb alsnog de bevestiging gekregen, deze was wel verstuurd volgens deze mevrouw. Nougoed ik zal niet mailen als ik hem wel had gehad.

    Maar deze had ik niet, dus ik gaat mailen.

    Dus deze afspraak bevestiging heb ik op zak.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina