1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kabelbreuk tijdens nummerportering op 5 mei 2009

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door benny7587, 7 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. In verband met mijn overstap naar 'alles in een' van Ziggo (KPN ISDN naar Ziggo Telefonie), heeft KPN in opdracht van Ziggo de uitportering op 29 april doorgevoerd. Op 5 mei 's ochtends is het ISDN signaal door KPN van de lijn gehaald en had ik verwacht dat ik via Ziggo kon uitbellen en gebeld kon worden. Uitbellen via het geporteerde nummer lukte direct. Gebeld worden is tot vandaag (7 mei) nog steeds niet mogelijk. Vanmorgen gaf Ziggo aan dat ik, samen met 74 andere klanten, de dupe ben geworden van een kabelbreuk tijdens de nummerportering op 5 mei j.l. Er wordt (nog steeds???) gewerkt aan het oplossen van de kabelbreuk. Niemand kan zeggen hoe lang het nog gaat duren maar als de kabelbreuk opgelost is, kan ik volgens Ziggo weer gebeld worden... Ik ben benieuwd... :rolleyes:

    8 mei: Het werkt!!! En mooier nog, ik werd vanavond gebeld door Monique van de klantenservice van Ziggo om me, zoals ze 's ochtends had beloofd, te informeren dat de problemen opgelost waren. Voor mij is Monique de topper van de klantenservice.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 mei 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina