1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Onderzoek dienstverlening Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door jelle, 7 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nou mensen heb een mailtje ontvangen van MetrixLab.


    Ziggo zou graag van u willen weten hoe u als klant denkt
    over haar dienstverlening. Daarom vragen we u om online
    een vragenlijst in te vullen in opdracht van Ziggo.
    Op
    basis van uw antwoorden kan Ziggo daar waar mogelijk
    haar service aan u verder verbeteren.

    Nu kun je ze de waarheid vertellen:frons:
     
  2. Dienstverlening van Ziggo is ver onder de maat, heb ik vandaag maar weer gemerkt en ondervonden.
     
  3. Ik heb de vragenlijst dus ook naar waarheid ingevuld.
    En daar komen ze niet best vanaf, het is dik onder de maat.
    Maar daar zijn de meeste klanten die ooit een storing hebben gehad wel achter.
     
  4. Dus zonder storing ben je ook de L:censored:L.
     
  5. Je bedoelt: "gestoord"?:wink:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina