1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Installatie foutmelding F

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door peter_db, 7 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.

  1. haha das toevallig :schater:. De monteur is bijna 4 uur bezig geweest. Was zeer te spreken over de service. Top!!!!:applause:
     
  2. Ik zou vrijdag aan de expert vragen of hij duidelijk kan omschrijven waar dit aan ligt... (de oplossing maar ook de oorzaak) Dan post ik het op het forum..
     
  3. De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
    Ik ben 30 min geleden teruggegaan naar de fabrieksinstellingen. Na de herinstallatie kreeg ik nog steeds code F. Nu werkt het opeens weer.
    Wie het weet mag het zeggen. Toch griezelig, lijkt een beetje Jomanda-achtig.
     
  4. ik ook

    Ik heb ook foutcode F

    In Info menu staat ba activatie nu 2 dagen: Bezig...

    denk dat het hier niet om een apparaatfout gaat, maar ergens in het netwerk.
     
  5. Bij mij werkt het nog niet helemaal. Na een reset lijkt het wel of de portal autorisatie doorloopt.. helaas blijft hij bij 48% steken.

    Het is wel een vooruitgang tenopzichte van eerder vandaag. Toen kwam de balk niet verder dan 1%. Mogelijk zijn ze aan het werk.

    Keep you posted.
     
  6. werkt weer

    Het werkt weer. De foutecode is verleden tijd. Na de 23ste reset van vandaag liep de procedure door. :pompom:

    Iedereen bedankt voor de gedaande moeite!!!!!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina