1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Router-probleem na werkzaamheden

Discussie in 'Internet - Eigen netwerk' gestart door ronbron, 6 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Afgelopen nacht heeft Ziggo werkzaamheden gehad in ons postcodegebied (2497AL).
    Vanmorgen rond 10 uur had ik geen verbinding, na contact met Ziggo en Sitecom is alles weer aan de praat, echter na ongeveer 30 tot 40 minuten moet ik m'n router resetten (softwarematig) om weer op het net te kunnen.

    Ik had dat probleem ook met m'n vorige router (us-robotics), nadat die was gesneuveld heb ik deze 300N van sitecom gekocht. SUPER, heb het afgelopen half jaar niets hoeven resetten, en nu na die werkzaamheden weer wel.
    Kan iemand me vertellen wat er aan de hand is.

    Ik heb al gekeken wat er met het IP-adres dat ik van Ziggo krijg gebeurt, maar al de instellingen IP - Subnetmask etc blijven allemaal hetzelfde.

    groet
    Ron
     
  2. Indien je het volgende nog niet gedaan hebt, is dat het proberen waard:

    Modem uit (middels de stekker)
    Router uit (middels de stekker)
    Modem na ongeveer 30 seconden weer aanzetten en volledig online laten komen.
    Zodra modem online is, router aanzetten en online laten komen.
    Klaar !

    Modem is nu vers gestart en heeft eventuele wijzigingen opgenomen.
    Zodra de router opstart neemt deze ook de nieuwe waarden (ip adres / dns / enz) van de modem over.
     
  3. modem steeds resetten na 5 april werkzaamheden

    nadat ziggo werkzaamheden heeft gepleegd op 5 april 2009 moet ik elke dag mijn modem resetten en ik heb al steeds de stekkers eruit gehaald maar helpt niks
    iemand de oplossing ????????
     
  4. Resetten router

    Ik ben geen kenner, maar heb 2 weken geleden een router van Sitecom gekocht voor een huisbeveiliging via de computer. Telkens valt mijn internet uit en Ziggo zegt dat het aan de router ligt. Dit kan wel zo zijn, maar na werkzaamheden in maart (postcode 1784) had ik alleen maar problemen (zonder router). Elke dag hing ik wel aan de telefoon omdat ik niet op internet kon komen of mijn Outlook deed het niet. Ik vinde service van Ziggo over het algemeen niet zo erg goed.:x
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina