1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Preview periode verlopen

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door niels2103, 5 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Goedenavond,

    Zojuist thuis gekomen...tv en decoder aan gezet, en dan de melding> preview periode verlopen...voor ALLE tv zender. (radio doet het wel)

    Decoder aan/uit gezet, smartcard er opnieuw in, zelfde melding.

    Ik heb een 3 in 1 abbo (tv, bellen en internet) vanaf augustus vorig jaar, en heb tot nu toe zonder problemen alles werkend.

    iemand een idee, voor ik er een telefoontje aan waag?

    alvast bedankt.

    gr. Niels
     
  2. Sinds wanneer heb je deze decoder in gebruik?
    Heb je de SmartCard geactiveerd (staat hij vermeld bij je producten op MijnZiggo?).
    Heb je hem eerst wel gebruikt, daarna maandenlang niet meer, en vanavond voor het eerst sindsdien?

    Als je antwoord op vraag 1 minder dan twee maanden, op vraag 2 nee en/of op vraag 3 ja is, moet je even je SmartCard nummer doorgeven aan 0900-1884, optie 3 en daarna 4.

    Is dat allemaal niet van toepassing, kan je het best terecht bij 0900-1884, optie 2 en daarna 1, storingsdienst van televisie.
     
  3. dank je voor je reactie.
    Ik heb alles sinds augustus 2008 in gebruik en kijk (bijna) elke avond tv.
    tot gisteravond heeft alles naar behoren gewerkt.
     
  4. Probeer eens naar Ned1 te gaan en vanaf daar verder te zappen, voor je er een belletje aan waagt anders.
     
  5. Bij NL1 begonnen, tot National Geographic (kanaal 18 geloof ik) maar alles geeft de melding> preview periode verlopen.
    Nogmaals alles uitgezet (tv + decoder) smartcard eruit, na 5minuten weer aangezet, card er in...en alles werkt alsof er niks aan de hand was.

    kortom... geen idee wat er loos was, maar het werkt.

    bedankt voor je reacties.

    fijne avond.

    gr. Niels
     
  6. De kaart moet altijd eerst laden (initialiseren).Soms gaat dat snel, soms lijkt het meer een reboot.
     
  7. preview

    Hoi,
    Ik zou op 1 mei ook digitaal totaal op mijn 2e smartkaart krijgen. ik kon alleen maar ned 1 kijken reest allemaal preview periode verlopen, tot gisteren 6 mei gewacht, en even en belletje gedaan naar 0900-1884 optie 2 en dan optie 1 (storingsdienst TV) er werd direkt opgenomen door een vriendelijke medewerker, die naar mijn postcode en huisnummer vroeg.
    dit heb ik gegeven, de medewerker ging het even nakijken en zij dat ik mijn tv en 2e decoder minstens 2 uur aan moest laten staan.
    De medewerker zou dan de kanalen opnieuw regelen of zo iets.
    Na ongeveer 1,5 uur even gekeken op een paar kanalen en warempel ik heb nu ook digitaal totaal op mijn 2e smartkaart. :applause: :applause:
    Hulde aan deze medewerker.

    mvg Lutjemac.
     
  8. Dit is weer zo'n periode. Het ligt in elk geval niet aan jou. Wij hebben het ook ineens weer (terug) en diverse kennissen ook. Het ligt aan het Ziggo netwerk, dat kan niet anders en wat er fout is? Gooi mij maar om, ik weet het niet.
    Even daarna (of de dag erna) werkt het ineens wel goed, en dan weer niet. Gewoon even geduld hebben, ik zou in elk geval nergens aan gaan sleutelen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina