1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

2e of 3e Smartcard

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Reind, 4 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    Als ik een 2e of 3e smartcard koop en laat registreren ,moet ik daar dan ook extra abonnements geld voor betalen? ik betaal nu € 26.25 voor 1 geregistreerde kaart.

    Reind
     
  2. Bij registratie 2de en 3de sc moeten deze kaarten synchroniseren met de oudste kaart.
    Daardoor komen op latere kaarten de zelfde abonnementen als de eerste kaart zonder extra kosten.
     
  3. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Zo gauw je deze aanmeldt cq registreert bij Ziggo wordt dat automatisch geregeld voor je. Verwacht niet meteen dat het binnen een paar uur geregeld is. Het heeft even tijd nodig ivm de grote synchronisatie operatie van dit moment.
     
  4. Registreren Smartcard

    Bedankt voor de reaktie,ik heb mij aangemeld voor alles in 1 +,inmiddels ook al geinstalleerd op 1 mei j.l. alles werkt goed, alleen de telefoon werkt nog niet,deze heb ik nog aangesloten op de modem van KPN,er kan sinds 07-05-2009 niet meer naar mij worden gebeld,volgens de monteur die alles heeft geinstalleerd moet ik wachten totdat ik geen kiestoon meer op de lijn van KPN hoor (kan wel 10 dagen zijn volgens monteur),dan moet ik de stekker overzetten naar de modem van Ziggo,dus nog maar even afwachten.
    De gratis decoder was er ook niet bij,dus maar even afwachten wanneer deze arriveert,wordt apart nageleverd zij de monteur,gelukkig heb ik de oude nog.
    Reind
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina