1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

E19 op tweede decoder/per 1 mei 2009 toch gehele pakket op alle decoders?

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Jayzer, 2 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb al een tijdje een DTV van @home (Samsung decoder met een smartcard van @home).
    In december overgestapt op Ziggo. Nieuwe decoder gekregen (Humax). Een tijdje heb ik via beide decoders het door mij aangeschafte pakket kunnen kijken (Digitaal Totaal + Eredivisie Live).

    Sinds twee weken laat de nieuwe smartcard van Ziggo alleen maar de kanalen 1 t/m 12 en 19 (!!?!!) en de zenders van Eredivisie Live door. Bij de rest krijg ik code E19 (Preview verlopen.....).

    Heb nu 'oude' @home smartcard (wel alle zenders) in de Humax beneden en de Samsung met Ziggo smartcard boven. Maakt de combinatie smartcard/decoder iets (kan me niet voorstellen, maar je weet met Ziggo maar nooit).

    Al een harde reset geprobeerd met de Samsung, kanalen opnieuw gezocht....E19
     
  2. In antwoord op de vraag in je onderwerp.
    Hier is een hele draad die daar over gaat.
     
  3. Het was niet zozeer de vraag of ik op beide decoders hetzelfde pakket krijg... Dat zou geregeld worden (brief van Ziggo).

    Nee de vraag is eigenlijk hoe kan het dat ik op de tweede decoder niet eens het volledige basispakket heb...

    [edit]
    Heb net toch maar even de KS van Ziggo gebeld....
    De nieuwe smartcard was nog niet geactiveerd...... dus.........:shock:

    Hoop dat ie het vanmiddag wel doet.
     
  4. Nee, dus. Smartcard is nu geactiveerd maar laat nog steeds niet het basispakket zien....

    Iemand een idee?
     
  5. Ziggo lijkt wel voor meer gevallen een achterstand met het activeren te hebben.
     
  6. Activatie duurt meestal 2 tot 48 uur. Zou het dus vandaag moeten doen.
     
  7. O.K. bedankt voor de reactie. Ik was weer eens te ongeduldig...:?
     
  8. E19 melding

    Ook ik heb met mijn decoder, Samsung H360, regelmatig deze melding. Na inschakelen of gewoon tijdens het kijken komt deze melding op alle kanalen. Na wat heen en weer zappen naar NED.1 komt beeld weer terug. Soms moet ik de decoder opnieuw opstarten.

    Als iemand de oplossing weet of waar dit probleem vandaan komt houdt ik mij aanbevolen.:shock:
    Decoder op laatste firmware level.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina