1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Regelmatig geen geluid bij bellen

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door jongetje, 1 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wat kan je anders, met de kabel hebben ze een machtspositie.
    Ik kan alleen Ziggo nemen geen andere.
     
  2. Je kan elke dienst bij minstens één andere aanbieder afnemen, tenzij je in een regio woont waar geen koperlijnen liggen en waar Digitenne niet bij kan. Alleen de manier van aanlevering verschilt. Volgens jouw logica heeft Digitenne een machtspositie op DVB-T en CanalDigitaal op de schotel...
     
  3. Digitenne kan niet omdat de kwaliteit niet goed genoeg is voor mijn scherm.
    De machtspositie op de kabel is mogelijk omdat je niet kunt overstappen naar een andere kabelleverancier (upc e.d.) en daarom kunnen ze deze belachelijke bedragen hanteren voor dit product waar jammer genoeg teveel storingen op zitten.
    Het wordt nu gewoon eens tijd dat Ziggo alles een keer op een rijtje zet, want dit is klant onvriendelijk. Ze hebben nu een jaar de tijd gehad om de problemen op te lossen en het lijkt wel steeds erger te worden (mijn mening).
     
  4. Als je problemen hebt met telefonie en/of internet kan je toch gewoon naar een andere partij? TV is inderdaad wat anders.
     
  5. Leuk om hier een discussie te houden of Ziggo nu wel of geen machtspositie heeft. Dit is het onderwerp om te discussiëren over mijn (en vele andere problemen die inmiddels zijn opgelost) over het niet horen van de andere partij tijdens het bellen. Wil best een discussie aan gaan over tv via:
    - Ziggo
    - Canaal digitaal
    - tele2
    - KPN ADSL
    - Digitenne
    - nog meer?
    maar doe dat even in een apart topic.
     
  6. Amen :thankyou:
     
  7. Welke kabel internet en telefonie heb je dan? Ik wil geen ADSL want ik heb en wil geen telefoonaansluiting.
     
  8. Om verschillende redenen heb ik ADSL met telefonie bij tele2 en daarbij Ziggo A-in-1.

    Ik heb dus dubbel internet en telefonie, maar ik gebruik de telefonie van Ziggo niet. Ik gebruik wel beide internet aansluitingen voor verschillende zaken.

    Je kan tegenwoordig ADSL aanvragen zonder dat je een KPN lijn hebt. Sommige providers rekenen wat meer in dat geval, maar tele2 bijvoorbeeld niet als je ADSL + telefonie neemt. Je krijgt dan VOIP telefonie, die in mijn geval vlekkeloos werkt (nu al 3 jaar en nog nooit een storing gehad).

    Je kan ook ADSL aanvragen zonder telefonie. Kortom er is keuze.
     
  9. OK dus Tele2 zou een goede vervanger zijn. Dit zal ik dan wel in overweging nemen. Even de kosten naast elkaar zetten, want het moet niet nog duurder zijn als alles in 1 bij Ziggo. Dat is ongeveer 65 euro bij mij. Bedankt voor de tip!
     
  10. ook hier maar weer eens een telefoonstoring. Telefoon gaat over (echt wel een keer of 3, want ik zit er niet echt naast) en dan hoor je niets:oops:

    Dit gebeurt op het moment dagelijks, dus daar gaan we weer met dat gedoe. Ik bel niet eens meer de helpdesk, want die zijn op zijn zachtst gezegd, zeer ondeskundig, ik schrijf wel weer gelijk een brief naar Utrecht.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina