1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

netwerkfout

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door accer, 30 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Als ik een programma van Interactieve Televisie wil opstart kreeg de melding "netwerkfout probeer het later op nieuw" omgeving Stad Groningen zijn er meer mensen die dit hebben
     
  2. ja !

    ja ! dat heb ik ook !
    al 4 weken !!!

    daarvoor werkte het gewoon.
    ziggo klantenservice weet niet wat het is.
     
  3. Heb de software installatie op nieuw gedaan werk weer.
     
  4. fabrieksinstellingen ?

    dus eerst terug naar fabrieks instellingen ?
     
  5. Nee alleen de software installatie van de Interactieve Televisie
     
  6. hoe ?

    maar hoe kan je alleen de software opnieuw installeren ?
    Ik kan aangeven dat ik automatische updates wil of niet.
    maar ik kan niet kiezen om de software opnieuw te installeren toch ?

    of bedoel je dat ik interactieve tv opnieuw moet activeren ?
    dat heb ik namelijk al 3 keer gedaan,. maar dat heeft niet geholpen.
     
  7. Ja dat bedoel ik
     
  8. bedankt

    bedankt voor je tip,.
    maar helaas heeft het bij mij niet geholpen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina