1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Meer testers iTV geen factuur ontvangen?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Randstad!, 30 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Voor de komende maand is er geen abogeld geïncasseerd en ook op 'mijn ziggo' is geen factuur voor mei te bekennen.

    Zijn er meer iTV testers waarbij nog niet gefactureerd is? (Heb zelf het vermoeden dat dit te maken heeft met een creditering voor Programma Gemist die ten onrechte eerder in rekening was gebracht.)
     
  2. Facturering loopt in meer gevallen achter. Ik ben sinds februari Ziggo klant (geen iTV) en heb nog nooit een factuur gezien. Ze hebben ook nog nooit afgeschreven, das dan weer de positieve kant :wink:
     
  3. @Om1: ja, bij nieuwe abonnees gebeurt dat nogal eens, dat is mij bekend.

    Het gaat er mij in dit specifieke geval om of nog meer testers dit hebben.
     
  4. Net gekeken en ik heb ook nog geen factuur ontvangen.
     
  5. Thanks! Bij jou soms ook iets gecrediteerd?
     
  6. stitch_duck

    stitch_duck Forum Member

    Berichten:
    338
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Locatie:
    015 Ziggo (Casema)
    Lid geworden:
    24 mrt 2008
    Bij mij ook geen nieuwe factuur.

    En iets gecrediteerd.
     
  7. Vermoed dat door de kleine administratieve handeling, meteen de administratie van slag is. Vervelend om er weer zelf achter heen te moeten.

    En dan maar hopen dat ze geen iTV in rekening gaan brengen (wat gratis door loopt tot juni).:roll:
     
  8. Heb al vanaf eind januari alles in een plus, nog steeds geen nota gezien.
    Betaal alleen 3,95 voor HD tv pakket.
    Al drie keer gemeld, en zou spoedig in orde komen.
    Ik wacht maar af en doe verder niets meer
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina