1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Internal server error bij installatie IAT

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door arruk, 30 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Bij het installeren van Interactieve Televisie krijg ik de volgende error bij deel 1 van de installatie (Eerste STB DHCP):

    The server encountered an unexpected internal error.
    Unable to acces URL: http://prov.vodhttp://prov.vod.iss.local/vod/vodprocess/

    Vervolgens wordt er data gedownload en gaat de installatie verder met deel 2 van de installatie (Tweede STB DHCP) en deze loopt goed.

    Uiteindelijk werkt Net Gemist en TV Theek wel, maar Ooit gemist werkt niet goed (krijg alleen de optie om een programma te kopen maar niet om af te spelen). Ook kopen geeft de melding dat ik contact moet opnemen met Ziggo voor deze dienst.

    Kan iemand aangeven wat hier aan de hand is?

    Groeten, Paul.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 apr 2009
  2. Ik weet niet wat er aan de hand is, maar bij mij precies hetzelfde. Postcode gebied 9600.
     
  3. Vanochtend weer geprobeerd, en het werkt nu wel! :pompom:
     
  4. Iets te snel gejuicht, liep nu door tot 60% en stopte toen met dezelfde melding:oops:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 mei 2009
  5. gisteren pakket geinstalleerd,zelfde fout met activatie.. krijg ook witte website melding, druk ik ok, gaat het installatie wel afronden fase 2.
    maar idd tvtheek / gemist werken niet. postcode 7512 gebied
     
  6. heb gisterenavond contact gezocht met helpdesk, zij wisten me netjes en snel te helpen.. hij heeft er een taak van gemaakt, en binnen 30 minuten kon ik tvtheek etc gebruiken. top, alleeen ooit gemist geeft nog aan Kopen. moet ik nog ff achteraan
     
  7. Ik heb nog steeds het probleem. Gisteren is het wel gelukt de installatie af te ronden, maar wanneer ik een programma uitzoek (bv bij net gemist) kan ik het niet afspelen. Maandag komt een monteur, al vraag ik me af of die er wat aan kan doen.
     

  8. Welke foutmelding krijg je te zien? Ik denk namelijk dat er geen monteur nodig is. Stuur me anders even een PB met je klantgegevens :)
     
  9. Ik heb gisteren nog contact gehad met de helpdesk, de foutmelding is er niet meer. Ik heb ook aangegeven dat volgens mij de monteur niet nodig was, en de medewerker van de interactieve helpdesk heeft de afspraak gecancelled.

    Helaas werkt interactieve TV nog niet, ik krijg wel de lijst met beschikbare uitzendingen (bij uitzending gemist), en kan ook een programma selecteren, maar ik kan het vervolgens niet afspelen. Krijg geen foutmelding.

    Ze zouden nu opnieuw de kaart activeren, maar tot op heden nog geen resultaat.

    Ik zal maandag nog eens bellen. Heb een PB gestuurd
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 mei 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina