1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Activatie Interactieve Televisie Ziggo

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door arruk, 28 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Zaterdag 26 april heb ik het installatiepakket aangeschaft bij Expert met kortingsbon van € 329,00. Uiteraard is daarbij het Interactief Totaal pakket afgesloten.

    Thuis heb ik de versterker geplaatst en de decoder geinstalleerd en de ontvangst is 100% en deze werkt dus goed.

    Ook heb ik Interactieve TV geinstalleerd, maar dit werkt nog niet.
    Installatie start wel en loopt tot 50% door. Daarna volgt de melding dat e.e.a. op de achtergrond verder zal lopen. Ik krijg overigens ook geen scherm om aan te melden met klantgegevens.

    Moet Ziggo e.e.a. nog activeren en hoe lang duurt dit gemiddeld vanuit Ziggo?

    Groeten Paul.
     
  2. Gezien de datum heb je vast de smartcard nog niet laten registreren ;)

    Het antwoord is dus ja, Ziggo moet hoogstwaarschijnlijk nog het een en ander activeren. Voor zover ik weet heb je bij interactieve televisie niet een soort preview periode. Het beste is om even contact op te nemen met de helpdesk en telefonisch je kaart te laten registreren/activeren.
     

  3. ik heb hier ook last van. In het begin van de testperiode deed ITV het perfect. nu doet plots niks het meer. kan ook itv niet meer installeren. ik krijg dan de melding 'installatie word automatisch voortgezet' CODE F. kan niet eens mijn klannr e.d. invoeren.
    Het vervelende is dat ik dan ook geen epg van 10 dagen heb.
     
  4. Inmiddels heb ik alsnog de wandcontactdoos in de meterkast vervangen en nu loopt de installatie wel goed. Ziggo had overigens zelf gezegd dat dit niet nodig zou zijn. Er zal namelijk een contactdoos met versterker voor het internetmodem en televisie, maar dan gaat e.e.a. niet werken blijkbaar.

    Ik kan nu wel alle content zien op Net Gemist etc. maar als ik wil dat deze worden gekozen krijg ik de melding dat ik Ziggo moet bellen voor een abonnement op deze dienst.

    Na twee dagen is deze dus nog steeds niet geactiveerd door Ziggo.

    Morgen maar weer bellen...

    Groeten
    Paul
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina