1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Alle opnamen worden Tijdopname

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door JW26, 28 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Geen idee of dit al eerder in dit forum behandeld is, maar ik heb nu al een paar keer gehad dat van al mijn opgeslagen opnamen de gegevens verdwijnen en ik alleen een lange lijst tijdopnamen te zien krijg.

    Nieuwe opnames worden daarna weer netjes met EPG data opgeslagen totdat dit euvel zich weer voordoet; ca 1 keer per maand.

    Resetten helpt niet.

    Iemand een goed idee?
     
  2. Zeer herkenbaar, d.w.z. ik heb dit sinds kort * regelmatig met een enkele (dus lang niet alle) opname. * En sinds kort is sinds de laatste firmware update
     
  3. Ook ik heb dit genoegen al meerdere keren mogen meemaken. Ligt trouwens niet aan de Cisco maar is een gebruikers fout :rolleyes:!

    Gelukkig worden wensen en problemen adequaat opgepakt door Ziggo :sleep:. Als je het erg vervelend vindt dan zou ik maar op zoek gaan naar een ander apparaat. Eenmaal per halfjaar is er een firmware upgrade en daar zit voornamelijk nieuwe functionaliteit (nou ja, als het zou werken) in en bestaande problemen worden hierin volledig genegeerd.
     
  4. Het probleem is uitgezocht en zal (hoogstwaarschijnlijk) met de volgende update zijn opgelost. Deze zal zo spoedig mogelijk verschijnen.
     
  5. Prima, bedankt voor het snelle antwoord. Ik wacht even af.
     
  6. Toeval bestaat niet. Na precies 1 maand (gisteren) zijn alle opnames weer naar tijdopname gezet. Alle EPG/Metadata is verdwenen en ik kan alleen door de opname te bekijken zien welke films etc. ik opgenomen heb. Erg lastig.

    Is er al zicht op een fix voor dit probleem?
     
  7. Zoals gezegd, hoogstwaarschijnlijk :applause: met de volgende update. Ik zou mijn hoop er niet teveel op vestigen. Ik heb zojuist het genoegen mogen smaken dat mijn Cisco voor de 2e maal stuk is.

    Mijn advies: Accepteer dit gedrag van het aparaat (en Ziggo) of schaf een aparaat aan dat niet door een kabel maatschappij wordt uitgebracht. Support bij kabel maatschappijen is nihil en firmware updates idem dito. Bedrijven die multimedia spelers uitbrengen weten wel hoe het moet, er komen aparaten aan die ook Irdeto gaan ondersteunen. Ik accepteer op dat moment mijn verlies en zal de Cisco dan direct eruit gooien (figuurlijk dan, misschien dat iemand op mp er nog wat voor over heeft)...
     
  8. Tsja, ik gebruik al maanden de EPG niet meer. Bevalt heel erg goed. Triest dat het nodig is anno 2009, maar mijn opnames gaan sindsdien meestal (ook triest...) goed.

    En zelfs de zelf ingegeven, bere onhandige invoermethode btw, naam bij de opname blijft staan :pompom:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina