1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Opzeggen ziggo alles in 1 pakket

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door zwartsluis, 27 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    Wij hadden altijd digitale TV van Ziggo met keuze paketten.

    Dit heb ik laten opzetten naar "alles in 1" (dus met internet en bellen erbij)

    Nu bevalt mij internet niet!

    Ik wil dus weer terug naar alleen Digitale TV met keuze pakket van Ziggo.

    Kortom weer terug naar de oude situatie.

    Nu heb ik ook een nieuwe Humax ontvanger gekregen bij het alles in 1 pakket.

    Wat voor kosten krijg ik als ik het opzeg, dit i.v.m. de gekregen ontvanger.
    Ik kom er niet goed uit i.v.m. de voorwaarden.

    Zijn hier al ervaringen mee?
    Alvast bedankt.
     
  2. Gewoon opzeggen, geen kosten aan verbonden, de ontvanger is je eigendom. Je mag alleen enkele maanden geen gebruik meer maken van een actie met een Alles in 1 pakket.
     
  3. Opzegtermijn is 1 maand, zeg b.v. vandaag 27/4/09 op dan is de einddatum 31/5/09.
    Wanneer er gekozen is voor nummerbehoud bij telefonie kan het zijn dat dat nog een tijdje actief moet blijven staan om het tel.nummer actief te houden om de andere tel.provider de kans te geven om dat nummer weer te kunnen overnemen.
    Voor de rest geen haken en ogen, behalve dan de juiste opmerking van Decibert.
     
  4. Beter om de telefoon te laten opzeggen door de andere provider, anders komt het nummer op gegeven moment te vervallen (pas een maand na de opzegging is voltooid), maar ook omdat je dan niet tussentijds zonder telefoon hoeft te zitten. Betaal je wel even dubbel, maar iedereen die wel eens twee weken zonder telefoon of internet heeft gezeten kiest dan nog liever voor twee weken dubbele lasten.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina