1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wat is dit voor een flauwekul?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Forumschorem, 26 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Regio Utrecht, 26 april 2009:

    [​IMG]

    En dit is nu al dagen zo. Site geeft zoals gebruikelijk geen enkele storing weer. Ik begin het nu echt goed zat te worden met die 'snelheid' van dat stinkziggo.

    Oh ja, ik heb de één na snelste verbinding die Ziggo biedt op het gebied van kabel. Nou, ik zie het!
     
  2. Het is mogelijk dat je probleem niet bij Ziggo zit, maar in je eigen huis.

    Even kabels en router checken en/of je PC direct op het modem kan je een stap dichter bij de oplossing brengen.

    En anders de helpdesk bellen. Als het een individuele storing is dan moet je het Ziggo wel vertellen, anders weten ze niet eens dat er iets aan de hand is.
     
  3. [​IMG]

    Weer wat geleerd.... ;-)

    Maargoed, jouw probleem. Je hebt wel een mooi rond getal als afwijking, en op de fora lees je dat de meeste problemen bij Ziggo administratief zijn. Misschien dat je voordat je je aan de helpdesk onderwerpt je zo'n mail in een contactformulier kan sturen met de vraag of je abonnement administratief wel goed staat?

    Edit: sorry, ik keek verkeerd. Ik dacht dat je op 5 mb zat, ipv 0,5.
     
  4. sluit modem eerst rechtstreeks aan nog steeds zelfde euvel reboot modem en router nog steeds zelfde bel dan helpdesk vermeldt bovenstaande en er komt een monteurtje kijken

    Je kabels nalopen kan ook geen kwaad mischien is er iets half losgeschoten.

    Succes !!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina