1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Monteur komt niet opdagen

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Borrie, 26 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik waag het ernstig te betwijfelen of KPN/digitenne beter is dan ziggo. Hier zeker niet.

    Maar zoals eerder gemeld hebben alle providers zo hun problemen. Ik heb bijvoorbeeld over Ziggo zelden te klagen. Alhoewel ik geen KPN heb of heb gehad weet ik dat digitenne zonder buitenantenne hier niet mogelijk is. Ook interactieve TV via KPN is niet mogelijk. Tot slot is de internetverbinding via KPN hier laag gezien de grote afstand tot de centrale (4km)
    pvd
     
  2. Ik kan mij wel voorstellen dat Mojo (en vele anderen) flauw zijn van een onverschillige behandeling door de provider, maar ik vrees dat een overstap naar een andere provider slechts een gok op goed geluk is, maar geen garantie dat het bij de andere provider allemaal veel mooier is.
     
  3. Niet echt een gok op goed geluk. Net zoals nu al vele malen gezegt, er zullen ongetwijfeld bij andere providers ook problemen zijn. Waar het echter hier om gaat, is hoe de problemen worden opgepakt en aangepakt c.q. opgelost. En daar schijnt Ziggo het slechtste in te zijn.

    Dat ik niet op goed geluk overstap op KPN is hier ook al uitgebreid aan de orde geweest. Ten eerste zijn er weinig (gerenommeerde) providers waar je keuze uit kunt maken. Ziggo houdt nog steeds de concurrent op vele plaatsen tegen.

    Ik heb ook niet een al te best vertrouwen in de kleinere providers net nieuw op de markt. Zeg niet dat ze slecht zijn, maar laten ze zich eerst maar bewijzen.

    Dus dan is de keuze al heel snel (ook gezien de testen van de consumentenbond en van de consumentenwijzer en anders) voor KPN geweest.

    Gr
    Mo
     
  4. Ik hoop dat je niet van een koude kermis thuis komt.... KPN en dochters staan niet voor niks al maanden op 1 in de Kassa klachten top 3.

    Overigens staat Ziggo, ook niet voor niets, hier al geruime tijd op twee......
    pvd
     
  5. Ik had op Zaterdag morgen onverwachts een monteur aan de deur staan.
    De man vroeg of ik problemen had met mijn televisie signaal , ik had problemen met mijn kabelmodem en niet met het tv-signaal.
    Voor internet problemen kwam in het weekend nooit een monter langs zei hij.
    Hij wilde wel even in het verdeelkastje kijken en kwam na een paar minuten terug met de melding dat alles normaal werkte.
    Hij zou een melding maken richting Ziggo en vragen of er Maandag een monteur kon langs komen.

    Ik keek heel toevalig naar de kabelmodem en zag het ledje op online springen.
    Dus toch een slechte verbinding in het verdeelkastje in de straat.

    Ziigo heeft ons ook al eens 2x kosten doorberekend omdat we niet thuis waren toen er een monteur langs kwam.
    Ziggo heeft alles netjes terug betaald , alleen weten we nog steeds niet wat de monteur bij ons moest.
     
  6. Alleen de helpdesk van Ziggo is vele malen ondeskundiger en erger, Vandaar dat zij weer overal als slechtste genominerd staan. En zoals ik zei, het gaat mij om hoe ze de klachten aanpakken en daar hebben ze bij Ziggo alleen geleerd om te liegen en loze beloften te doen.

    Neem nu een antwoord van een hufter achter de technische balie bij Ziggokantoor te den Haag. Op de vraag of een Humax op audio aangesloten kan worden, krijg je als antwoord dat je maar een nieuwe versterker moet kopen omdat dat niet mogelijk is.

    Laat het nu op diverse wijzes wel mogelijk zijn en er diverse dingen voor te koop eveneens.

    Of het feit dat ie met de overdrecebn arrogantie verteld dat hij de enige is die weet wat een storing is en dat klanten dat niet kunnen weten. Gelijktijdig ontkent dat er op mijn adres een storing is en die achteraf er dus wel degelijk blijkt te zijn.

    En dit zijn nog maar enkele kleine zaakjes van de vele meer dan onkundige en domme antwoorden die ik bij Ziggo de afgelopen maanden heb verkregen buiten het feit dat je steeds kapotte apparatuur en niet werkende zaken of krijgt toegestuurd met de beloften voor nazending (wat overigens niet is geschiedt) of men doet andere loze beloften. Al jaren ergert men zich aan het feit dat als je eens de helpedesk aan de lijn krijgt (waar je soms diverse malen voor moet bellen en diverse malen bent doorverwezen naar een andere afdeling tot en met voor een storing naar de administratieve afdeling toe, die daar niks mee te maken hebben) zeer ondeskundig is en steeds weer met mensen aan de lijn dezelfde standaard procedures opnieuw doet, die soms wel 10 keer achter elkaar herhaald worden en onnodig zijn omdat daar het probleem niet ligt maar de ondeskundige medewerker dit als enige kan.

    Het gaat er dus niet om dat er elders ook problemen zijn, zoals nu al vele malen gezegt maar hoe ze worden opgepakt. En daar is KPN dus echt vele malen beter mee volgens de gegevens. En zo niet dan pech gehad, verhuizen we volgens jaar naar misschien een andere beter en echt betrouwbare provider, die Ziggo echt niet is en nooit zal worden.

    Ik zelf heb dan ook het vermoeden dat Ziggo ten onder gaat aan zijn eigen ellende en aan het feit dat ze teveel expanderen zonder deskundigheid aan te trekken. Ziggo gaat voor kwantiteit en kent het keur kwaliteit op geen enkel vlak. Niet op technisch gebied en niet op klantenservice en niet op administratief gebied.

    Hoe hard jullie ook trachten hier de ellende van Ziggo trachten te relativeren en trachten andere providers het kwaad toe te schuiven, mijn klachten zijn terecht gericht aan Ziggo.

    Gr
    Mo
     
  7. Ziggo heeft inderdaad niet zo'n goede reputatie qua service en de helpdesk is ook niet geweldig maar is dat bij de andere concurenten dan zoveel beter ? Ik heb liever een goed produkt (Ziggo levert gewoon zeer goede beeldkwaliteit en het internet is ook gewoon top). Je kan dan wel een goede helpdesk hebben en een goede service maar als de geleverde produkten rotzooi zijn (zoals Digitene) dan heb je daar weinig aan. De kans bestaat dat je het weer na een jaar (want daar zit je wel aanvast) gaat opzeggen en weer voor Ziggo gaat kiezen.

    Ik snap sowieso niet wie een monteur neemt bij de aanvraag ? Het is allemaal zo simpel dat je het zelf kunt doen (de handleiding van Ziggo is ook nog eens zeer duidelijk en beschrijft alles stap voor stap). Natuurlijk zijn er altijd wel uitzonderingen en voor die personen is een monteur handig. Maar normaal genomen kan iemand met een klein beetje verstand het allemaal zelf doen. Je bent dan tenminste niet afhankelijk van een monteur die een strak tijdschema heeft.
     
  8. Theunissen , lees dan eerst even de voorgaande postings, want nu zou ik voor de zoveelste keer in herhaling vallen. Daat staan alle antwoorden die gegeven kunnen worden op jouw posting. Ik ga het niet nogmaals voor de zoveelste maal herhalen. Het wordt nu namelijk een ronderedenering. Het lijkt Ziggo helpdesk wel. Moet je ook vele malen iets zeggen en dan nog wordt het niet begrepen:)

    Gr
    Mo
     
  9. Als je geen monteur hebt besteld, hoef je natuurlijk ook niet te betalen.
     
  10. Waarschijnlijk heeft de monteur de straten Meent en Beemd door elkaar gehaald.
    We hadden niet om een monteur gevraagd en hebben het geld ook netjes terug gekregen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina