1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Monteur komt niet opdagen

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Borrie, 26 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dat waag ik te betwijfelen, want het is nu al proppen geblazen en meer multiplexen zijn er volgens mij niet in de wacht te slepen.
     
  2. Eduard, als je de hier voorgaande posting van mij bekijkt, zie je ook dat dat voor mij ook niet uitmaakt en dat hetgeen door KPN geboden wordt meer dan genoeg is en daar tevreden mee bent.

    Overigens nog een heel groot pluspunt van KPN. Ik werd net gebeld, met de vraag of ik definitief mijn abonnement bij KPN wil doorzetten. Dit i.v.m. de wettelijk geregelde dagen dat je mag annuleren. Zij nemen daarvoor contact met je op zadat, als je dat zou wensen alsnog mag annuleren of je abonnement kunt aanpassen.

    Vind ik wel heel netjes.



    Gr
    Mo
     
  3. Ja, dat ben ik met je eens. Op termijn is het natuurlijk ook verstandig.
    Maar het is toch ook niet moeilijk van Ziggo af te komen? Dat kan toch maandelijks? Dat kan ook wel slechter, is mijn ervaring.
     
  4. ...Zoals bij KPN :P.
    Maar het goeie nieuws is dat er binnenkort wetgeving moet komen waarin de maximale contractduur voor dit soort diensten wordt teruggebracht tot een maand, voor Ziggo vervalt daarmee een voordeel wat ze hebben op de andere aanbieders, maar de klant is zo een stuk beter af.
     
  5. ga toch lekker over op adsl

    hoef ik dit ook niet meer te lezen

    vr
    peter
     
  6. :?::?:
     
  7. En CanalDigitaal.
     
  8. Het kan maandelijks maar wel met het voorbehoud dat zij pas begin de volgende maand als 'ingaan tijd voor opzeggen' gebruiken. Dus dan kun je in principe dus twee maanden nog aan het contract vastzitten zoals ik.

    Plus het feit dat zij, zoals je hier steeds wederom leest in het forum, administratief niet weten wat ophouden met incasseren is. Zij incasseren gerust nog een jaar door.

    Over het algemeen lees ik ook steeds weer dezelfde klachten m.b.t. Ziggo die geruime tijd spelen. Het niet leveren wat beloofd wordt, het niet kunnen leveren van juist werkende spullen, helpdesk die onvakkundig is en steeds weer loze beloften geeft en de mensen steeds weer naar een andere afdeling doorverwijzen, zonder dat ze daadwerkelijk geholpen worden. Het administratief niet kunnen verwerken van verhuizing, komt ook meer dan geregeld voor en mensen die weken en maanden zonder juiste aansluitingen zitten.

    En of dit nu wel of niet ook bij andere providers voorkomt, zo te lezen is Ziggo toch wel de top in het leveren van wanprestatie. Ik blijf het dan ook ongelofelijk vinden dat dit maar blijft doorgaan op deze schaal.

    En men kan klagers dan wel blijven bagatelliseren, of dat nu door Ziggomedewerkers gebeurd of op fora, m.i. zal dit ooit eens heel erg fout gaan voor het bedrijf zelf. In mijn ogen kan het toch niet zo zijn dat een bedrijf wat zulke wanprestaties levert, als grootste bedrijf op deze wijze kan doorgaan.

    Overigens wist ik niet dat Canal Digital zich als provider van diverse communicatie faciliteiten uitgaf. Dacht dat het een extra keuze mogelijkheid voor films was. Vraag me dan ook af of ze in iedere regio beschikbaar zijn? Al zal ik natuurlijk voorlopig bij mijn keuze KPN blijven.

    Overigens wat ik wel een heel mooi systeem vind, is iets wat een kennis van mij heeft. Je krijgt daar bij je huurhuis (zijn bepaalde wijken waar ze hier mee proefdraaien) al een faciliteit alwaar internet, bellen en (digitale?) tv op aangesloten wordt en dat voor circa € 20 euro per maand. Ik weet niet meer zo snel door wie dat geleverd wordt (geen Ziggo in ieder geval).

    Gr
    Mo
     
  9. Wat mij opvalt is dat op allerlei fora fors geklaagd wordt over vrijwel alle providers die er in Nederland zijn. Menigeen heeft bij de ene provider beleefd wat een ander bij een andere provider ook heeft beleefd. En beiden denken dan dat het gras bij een andere provider groener is. Ik denk zelf dat alle grote administraties en Helpdesks ter wereld dezelfde problemen hebben, en die hebben gewoon allemaal te maken met schaal, en de grenzen van de menselijke maat.

    CanalDigitaal is een radio/tv-provider via satelliet en dus in heel Europa, en biedt in grote lijnen hetzelfde als Ziggo. Ook daar wordt, vergelijkbaar met Ziggo, geklaagd over Helpdesk, incasso en opzegtermijnen. Je kunt op hun internetsite zien wat ze zoal bieden, en op meerdere fora waar een deel van de klanten zoal over klaagt.

    Daarom denk ik dat er vast wel genoeg mensen zijn die zich vergelijkbaar groen en geel geklaagd hebben over KPN/Digitenne. Het kan niet anders, zou ik haast zeggen.
     
  10. Tuurlijk zal er over iedere provider te klagen zijn, echter Ziggo schijnt toch echt de grootste uitschieter te zijn. Dit buiten het feit dat Ziggo ook voor allerlei nominaties in aanmerking komt, zoals aanmerking door consumentenbond en anders als slechtste helpdesk en nog meer van deze nominaties door diverse instanties en organisaties.

    En ook als je op de echte onafhankelijke fora kijkt en die van Ziggo en die van KPN vergelijkt, zijn de klachten bij Ziggo veelal dezelfde en in meervoud.......(ook relatief gezien).

    En nogmaals toen het casema was, ben ik er enkele decennia uiterst tevreden mee geweest (behalvde dan de helpdesk die altijd prut is geweest, maar deze had ik dan ook weinig benodigd), maar sinds de Ziggo fusie is het hopeloos.

    Ik heb bij andere providers nog niet 1 keer gelezen wat mij nu al sinds half februari overkomt. En dat het zo moeilijk is telefoon te verkrijgen, wat mij nu overkomt en zoveel maal belogen, bedrogen en waardeloos behandeld te zijn door de helpdesk en ga maar door (en wat zo te lezen niet alleen maar mij overkomt).
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina