1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Monteur komt niet opdagen

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Borrie, 26 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Gistermiddag zou de monteur dan eindelijk komen... Maar weer een hele dag voor niets gewacht. Ik weet het niet meer hoor. Nu moet ik tot 2 juni wachten voor een volgende afspraak :shock: Overigens beweert de monteur twee keer voor een gesloten deur te hebben gestaan, maar ik ben er geweest. Had zelfs bezoek. Er zijn in de tussentijd pakketjes bezorgd dus de bel doet. Ik ben hier zo verdrietig van. Ik heb internet nodig voor mijn werk en studie...
     
  2. Misschien moest je maar eens dreigen met een schadeclaimpje. Mogelijk staan ze dan sneller weer voor je deur. Dat ze voor dichte deur zijn geweest, klopt dus niet. Hebben ze het goede adres wel?
     
  3. De schriftelijke bevestiging van mijn abonnement is goed aangekomen. Het adres is dus bekend.

    Ik heb besloten het abonnement per direct op te zeggen en de ontvangen digitale ontvanger morgen aangetekend terug te sturen, incl. brief. Ik hoop dat ik bij KPN meer geluk heb.
     
  4. De enige juiste conclusie die ook ik gisteren genomen heb na 13 weken ellende welke nimmer wordt opgelost!

    Wat betreft de schadeclaim, daar dreig ik niet eens meer mee, die dien ik gewoon in :wink:

    Gr
    Mo
     
  5. Denk niet te snel dat je het bij een ander beter krijgt. Helaas is dat maar al te vaak niet het geval.
     
  6. Ik denk het ook niet, ik hoop het enkel. Ziggo zorgt in ieder geval voor een hoop frustratie, boosheid en verdriet. Ik voel me niet serieus genomen en dat is niet fijn. Daarbij heb ik (nog) geen klachten gehoord over KPN en dat kan ik over Ziggo niet zeggen. Maar goed, afwachten maar.
     
  7. Neem je Digitenne of ADSL-kabel? Bij Digitenne heb je voorlopig geen HDTV.
     
  8. Digitenne
     
  9. Goedkoper, dat wel, maar ook beperkter qua aanbod en beeldkwaliteit.
    't Is maar net welke eisen je stelt aan keuze en beelkwaliteit. Je bent alleen wel wat mobieler met je kaart(en).
     
  10. Bel de HD en geef door dat je jouw geval als klacht behandelt wilt hebben.
    Geef aan dat je de monteur eerder wilt hebben.
    Geef tevens aan dat je een compensatie wilt van 20 euro voor het niet komen van de monteur.


     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina