1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Volledige uitval Ziggo diensten za 25 april

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Herman74, 26 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Iedereen bedankt voor de reacties.

    @tja: Kijk, dit is nou de informatie waar ik behoefte aan had/heb. Ik neem aan dat je een insider bent. Je legt uit wat de oorzaak was (extern) en waarom het lang duurde voordat het opgelost kon worden. Nu weet ik ook dat dit een ongelukkige samenloop van omstandigheden was en de kans dat dit voorkomt klein is. Dat stelt mij gerust.

    Het lijkt mij wel een goed idee om dit soort informatie toe te voegen aan de storingspagina, eventueel via een 'detail' link, zodat mensen die dat willen meer informatie kunnen krijgen.

    Ik denk dat de kern van mijn bericht niet helemaal duidelijk was voor iedereen:

    Met andere woorden: ik snap dat er uitval kan zijn en ook dat dit lastig kan zijn om op te lossen, maar ik wil graag weten waar ik aan toe ben.

    Ik denk dat je voor hetzelfde geld de diensten los kan afnemen bij verschillende providers - voor mij is het meer het gemak van 1 provider waar je alles regelt.

    Verder ben ik zeer tevreden over Ziggo en ben ik het eens met de mensen die aangeven dat er relatief weinig storingen zijn. Ook vind ik het fijn dat je op dit forum alsnog bepaalde inside informatie kan krijgen :).
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina