1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Alles in een pakket genomen

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door pukkel, 25 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. 16 april nieuw modem geplaatst atlanta chientific 2203 voor digitale tv. erbij door monteur
    ik had al telefonie en internet van ziggo. digitale ontvanger wordt verstuurd door tnt post want was niet op voorraad oké kan ik mee leven.
    kom ik die zelfde dag erachter dat mijn telefoon niet meer werkte althans ik kon niet meer gebeld worden ??????
    blijkt dat ik van ziggo een heel ander telfoonnummer heb gekregen.
    na tig keer bellen met ziggo en wel 15 verschillede medewerkers te hebben gesproken het ene naar het andere klets verhaal te hebben aangehoord heb ik naar 2 weken nog steeds geen telefoon!!!!!!
    wie heeft deze problemen ook of kan me daar een advies op geven
    met vriendelijke groet pukkel:oops:
     
  2. Ik heb ook pas laatst een monteur gehad, nieuw adres ;) Maar geen telefonie werkend, decocer pas half mei via TNT. Maar vandaag zou telefonie werken, en dit doet het nog steeds niet. En maar bellen naar ziggo... en het helpt niet..
     
  3. telefoonnummer afgenomen door ziggo

    ja maar ik bedoel HOE KAN ZIGGO mij zomaar een nieuw telfoonnummer terwijl ik een totaalpakket wil en mijn oude nummer is weg:rolleyes:
     
  4. Heb je wel nummer portering aangevraagd? Het formulier opgestuurd?
     
  5. Hij had al telefonie van Ziggo. Dan zou je zeggen dat men dat wel laat staan bij upgrade naar een Alles in 1 pakket. Er is duidelijk iets fout gegaan.
     
  6. Ach ja met een Flater Award op zak kan het niet
    meer slechter gaan :mrgreen: vanaf nu kan het alleen maar beter :sleep:
     
  7. De Flateraward is alleen voor de helpdesk. Krijgen we al die opmerkingen weer. Erg constructief.
     
  8. Pukkel, als je overgaat naar een alles in 1, en je hebt al een modem (voor telefonie van ziggo) dan is het niet nodig om een ander modem te plaatsten, Tenzij je het snelste internetpakket erbij neemt.
    Ze hebben jou losse pakketten dus niet overgezet naar een alles in 1 pakket, maar jou een ''nieuw'' alles in 1 pakket gegeven. En daar hoort een installatiepakket (incl. nieuw bruikleenmodem bij)

    Deze fout wordt wel eens vaker gemaakt door ziggo, geef dus goed aan bij het aanmelden van je alles in 1 pakket, dat je al losse pakketten hebt (waaronder telefonie) anders heb je inderdaad kans op deze taferelen.
     

  9. Kan het niet vaak genoeg zeggen dat er iets structureel niet goed is bij Ziggo :roll: ze rommelen maar wat aan en hopen dat het goed gaat :cry:
     

  10. Ik heb ook (vanuit mijn losse @home pakketten) alles-in-1, en het werkt allemaal prima en als het hoort..... niks structureel dus!!

    Maar ben met je eens dat er wel eens haperingen zitten in het goed omzetten van de pakketten. Maar structureel wil ik het niet noemen. Ziggo heeft een paar miljoen klanten en de klanten die geen problemen hebben, verschijnen vaak niet op een forum als deze.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina