1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Oranje smartcard

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Heisa, 24 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dat weet zo'n kaart ook niet, maar Ziggo wel. Er wordt gewoon een soort van time-stamp aan gegeven.
     
  2. Dus als ik het goed begrijp zou 1 telefoontje naar Ziggo voldoende moeten zijn om de card opnieuw te activeren en de preview periode door te laten lopen?
     
  3. Staan de frequentie, netwerknummer en zenderlijst niet op de decoder? Ik zou gewoon proberen een zender scan te doen.
     
  4. Ik denk dat ze bij ziggo alleen maar koppelen aan je account... dus dat kan wel, maar dan activeren ze hem meteen op je account. Altijd beter dan niks.
     
  5. Nee, zodra je de kaart activeert en aangeeft welke abonnementen je wilt hebben op die kaart, vervalt de previewperiode sowieso. Het is wel zo, dat je op de nieuwe kaart dezelfde abonnementen krijgt zoals op je hoofdkaart, zonder extra kosten.
     
  6. Hoe bedoel je dit? Bedoel je een scan binnen het menu die je normaliter gebruikt om nieuwe zenders toe te voegen of?
     
  7. Ehh, ik heb je vraag verkeerd gelezen. Ik dacht dat je een decoder uit egmond probeerde in een andere plaats. Ik bedoel idd die zender scan, maar dat is niet relevant, omdat je niet van decoder gewisseld bent, maar van smartcard.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina