1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo wil geen concurrenten op kabel

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door dj-scratch, 24 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dat is het punt juist, daar komt de concurentie-ellende nog eens bovenop. ;)
     
  2. Voor mij hoeft het ook niet, ik ben de Sonera-tijd nog niet vergeten. Een grote puinhoop was het in allerlei opzichten. Het is inderdaad wel zo, dat je nu niet ergens anders naar toe kunt, maar onbekende c.q. onbekwame concurrenten op de kabel? ik houd mijn hart vast. Het gaat altijd ten koste van...en het gaat nu juist zo goed allemaal.
     
  3. + je krijgt het gezeik dat je dan kabel beheerder hebt en de provider die het aanbied en die gaan elkaar de schuld in de schoenen schruifen dan als er problemen zijn.
    krijg je waarscheinlijk ook 2 aparte kosten plaatjes net als met stroom.
    gedeelte netbeheerder + gedeelte leverancier.
     
  4. Exact, en daar zitten we helemaal niet op te wachten. Ik weet wel dat een 'monopolie-positie' gevaarlijk kan zijn voor de consument, maar dit is écht geen oplossing. Laat het nu maar voor wat het is, er is geen enkele firma die wel een goed lopende helpdesk heeft of wat dan ook. In het begin beloven ze van alles (ik heb het nu niet over Ziggo) en later wordt het één grote (administratieve) puinbak.
     
  5. En waarop baseer je de verwachting dat alles bij een nieuwe concurrent (Waarschijnlijk een prijsvechter.) probleemloos gaat verlopen? Ijdele hoop, vrees ik. Een provider zonder klachten heb ik nog nergens aangetroffen. Zelfs de overheid heeft een ombudsman nodig.
     
  6. Nog even los van de verwarring, vooral bij de consument. Ik vrees dat een provider daarvan profiteert. De klant is het zicht kwijt, en de provider verdient eraan.
     
  7. De spijker op z'n kop, nu weet je wie je moet hebben als het fout mocht gaan, straks schuiven ze het in elkaars bekende schoenen en weet de consument helemaal niet meer hoe het opgelost zou moeten worden. Nee, laat het maar zoals het is, daar voelen de meeste zich goed bij. En het is juist een onafhankelijke instelling (Opta) die nu verandering wil, ik zie die dag met grote vrees tegemoet.
     
  8. Exact, en dat is dus de reden dat ik alles lekker bij één elektriciteitsmaatschappij en kabelboer laat.
    Duidelijkheid is toch wel zo prettig.
    Ik zit niet op een onduidelijke factuur of een kastje en de muur verhaal te wachten.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina