1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Mailbox

Discussie in 'Digitale TV - Irdeto ontvangers' gestart door us heit, 24 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik vraag me af, waarom er een mailbox in de ontvanger zit, als Ziggo er toch geen gebruik van maakt.
    Ik heb deze vraag ooit eens naar @Home gestuurd en kreeg als antwoord, Dat ze er zeker wat mee zouden doen.
    Het zou toch fijn zijn als er iets veranderd, zenderwijziging of een andere belangrijke melding is, ons dit via de mailbox gemeldt word.
    Neem nu de aanstaande zenderwijziging. Het zou nu al via de mailbox, aan de gebruikers gemeld moeten zijn.
    Nu wordt het via de post toegestuurd. Kijk eens wat dit kost.
    Als ze het via de mailbox melden, kost dit alleen een beetje moeite.
     
  2. Wordt/is al gebruikt. Als MGV/ZGV hebben we echter gevraagd om daar uiterst terughoudend mee om te gaan zolang niet alle boxen daar ook "netjes" mee omgaan. Sommige types vertellen nl. vol in beeld dat er een bericht is. Erg vervelend als er een opname wordt gestart.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina