1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo wint Flater Award

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door mandersp, 23 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik kreeg een negatieve beoordeling over mijn ervaring met de zeer domme helpdeskmedewerker die mij het stekkertje eruit liet halen, omdat het geen kwaad kon.

    Dit soort dingen kun je echt van zijn levensdagen niet fantaseren, dus diegene die mij de beoordeling fantast gaf, heeft niet echt inlevingsvermogen in de slechte helpdeskmedewerkers.

    Misschien was het wel een helpdeskmedewerker zelf:lol:
     
  2. Bron: www.coax.nl

    Integron: KPN en Ziggo scoren slecht met klantgerichtheid

    [​IMG]
    24 Juli '09 [​IMG]KPN en Ziggo scoren slecht als het gaat om hun klantgerichtheid. Dat blijkt uit een studie van onderzoeksbureau Integron onder consumenten die in 2009 contact hebben gehad met een landelijk bekende consumentenorganisatie. In totaal zijn er 604 organisaties tegen het licht gehouden. Het gemiddelde cijfer voor klantgerichtheid, een 6,7, is volgens Integron ronduit bedroevend. van de tien organisaties die het vaakst boordeeld werden, scoorde Rabobank een 7,3, Eneco een 7,1 en SNS een 7. Zij zijn daarmee de meest klantgerichte organisaties in Nederland, aldus Integron. Ziggo en KPN/Het Net kwamen niet hoger dan een 5,6. de vijf voorgelegde stellingen waren onder meer of de organisatie goed bereikbaar was, klantvriendelijk en integer en eerlijk. Het meest belangrijk zijn de aspecten 'doe wat je belooft' en 'integer en eerlijk handelen'.
    Bron: Telecom paper en Integron
    [​IMG]

    Auteur: Hans Ronhaar[​IMG]
     
  3. Wen er maar aan, het kan vaker gebeuren... Ik heb sinds 2 weken de omschrijving van het ontvangen negatieve reputatiepunt gewoon in een bericht gezet (gelukkig nog maar 1 maal gebeurd) Hopenlijk blijft het daarbij... :cool: Tenzij ik natuurlijk echt uit de bocht vlieg, maar dan plaats ik het ook.

    Gert.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina