1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Docsis 3.0 problemen issues topic

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Zer0K3wL, 22 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sorry hoor, maar je kan eisen wat wil, maar als die monteur het ook niet voor elkaar krijgt gaat hij toch echt weg en mag de TD weer verder. Druk zat.
    Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 3_0 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/528.18 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Mobile/7A341 Safari/528.16
     
  2. Bovendien is een probleem waarbij de online led blijft knipperen, niet door een monteur op te lossen.
     
  3. aan de achterkant van het modem zit een gaatje met een reset knopje daarin.

    probeer dat is, bij een collega van mij werkte het daarna wel!

    Suc6:)
     
  4. Net geprobeerd, maar helaas.......
    In ieder geval bedankt voor de tip.
    Morgen maar weer ff bellen.
     
  5. Inmiddels werkt de modem. Technische dienst heeft van afstand ingelogt en instelling gewijzigd.

    Echter nog niet de verhoging... Dus nog gewoon de Z3 snelheid...
     
  6. In je profiel staat dat je Z3i hebt, dus zal je die snelheid wel minimaal moeten hebben.
     
  7. Sinds ik de Docsis 3 modem heb, ondervind ik alleen maar problemen. Vlieg er om de klap uit. Geen connectie, pagina's duren te lang om te laden. MSN werkt voor geen meter...

    Iemand anders die zelfde problemen ondervind?

    Regio Den Haag/Wassenaar..?
     
  8. Op een aantal plaatsen in het forum is al gemeld dat het modem gevoeliger is voor het plaatsen van een DECT basisstation vlak bij. Een draadloze router zou ook storing kunnen geven als hij vlak bij het modem staat. Heb je al geprobeerd om die wat verder weg te zetten mocht je deze ook bij je modem hebben staan ?
     
  9. Bij mij werkt het modem inmiddels. Ben 10 minuten geleden gebeld door een medewerker van Ziggo die ook op dit forum zit. Via een collega van mij hoorde hij (ook middels het forum) van de problemen en heeft ze vanmiddag opgelost. Hulde..... :thumb up::thankyou:
    [​IMG]
     

  10. Ik heb hem weer vervangen na installatie vandaag van de storingsmonteur voor mijn motorola modem. Ik had ook allemaal verbindings en wegval problemen.Nu blijft het probleem ontstaan dus vandaar de terugstap naar mijn motorola modem

    Gorinchem
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina