1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Docsis 3.0 problemen issues topic

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Zer0K3wL, 22 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wat bedoel je nou precies? Leesbaar schrijf je niet. Ik snap al je 'problemen' niet zo eigenlijk.

    Je ping zit nu tussen 5ms en 10ms en was voorheen 10ms? Dat is een probleem volgens jou?

    Er is nog geen 40mbit volgens die idioten? Waarom is dat idoot?
     
  2. dan mag jij wel eens leren lezen anyway dit is off-topic dus stay on-topic.
     
  3. Nee, ga de discussie eens met me aan. Lekker met je grote mond kankeren maar als ik vraag wat precies het probleem is ben ik offtopic? Ik stel toch normale vragen?
     
  4. nou ik vind anders heel goed leesbaar.
    en ga zelf eens ergens anders $*(@&($*.
     
  5. Niet zo gek dat je bij de Ziggo klantenservice ook niet naar jouw wens geholpen wordt, communiceren is blijkbaar niet je sterkste kant :schater:
     
  6. nee das zeker niet gek de meeste daar hebben werk 0% ervaring met computers. en hebben ooit bij wehkamp gewerkt die gaan zo bie zo niemand begrijpen die ook maar beetje computer ervaring hebben.
     
  7. En als je nou terugleest wat je geschreven hebt, begrijp je dan jezelf?
     
  8. Mijn bericht sloeg op jou. Naast het onbegrijpelijk schrijven kan je dus blijkbaar ook niet zo goed lezen. Geeft niet hoor, het is toch allemaal de schuld van Ziggo. Zo lossen we dat op!
     
  9. Ik kan goed genoeg lezen.
    Trouwens a.u.b on-topic blijven.
    En volgens mij had al eerder in dit topic gezegt last van flucatie heb.

    edit: Als mod ff topic wil opschonen de discusie slaat nergens op meer.
    En hou het liever on-topic oftewel geen discusie over spelling nazies.
     
  10. :shock:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina