1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Docsis 3.0 problemen issues topic

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Zer0K3wL, 22 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. post hier als je issues hebt sinds je docsis 3.0 modem hebt.

    hierbij issues die ik heb.
    ik had eerder altijd stabiele upload nu flucteert als een gek zo af en toe valt ie gewoon terug na 1 mbit ook niet acceptable.
    ook download flucteert meer dan eerder had ik hooguit 10% flucatatie meestal geen hoe vaak ook test results kwamen bijna altijd zelfde uit en das nu niet het geval.
    ik had eerder ook trouwens maar 10 ms latency.
    dit flucteert nu tussen 5 10 ms nogal weird.

    klantenservice al probeert die neemt me niet serieus.
     
  2. Sinds ik de docsis 3 modem heb, heb ik last van storing op een aantal digitale kanalen.Vooral de Nederlandse publieke en commerciƫle omroepen. Ik merk ook dat de signaalkwaliteit is afgenomen (is op de genoemde kanalen 26%).
    Ik heb wel een hele oude splitter en ik vraag me af of het daaraan ligt.Dit in verband met de meerdere downloadchannels die er nu zijn en de mogelijkheid dat een of meer van die kanalen erop stoort.
     
  3. Die kans is heel erg groot. Probeer beide aansluitingen eens zonder die splitter (dus tv rechtstreeks op de kabel en even geen internet, en daarna het modem rechtstreeks maar even geen tv).
    Een goeie splitter heeft in ieder geval het KabelKeur-merk.
     
  4. Ik heb het dan wel over de splitter die ik van @Home destijds gekregen heb en niet over mijn huisinstallatie. (Dus die met modem in de ene en tv/radio in de andere).
     
  5. docsis 3.0

    Heb reeds 2 week de nw modem ,het werkt perfekt
    stabile verbinding beter zelfs dan de oude modem.
     
  6. Ik kom nog eens even terug op mijn probleemje. De BER waarde van bepaalde kanalen is sinds de komst van het nieuwe modem tussen de 40 en 70. Als ik de modem uit de stroom trek zakt hij terug naar 0. Ik heb contact gehad met de helpdesk en die vond het raar dat ik geen nieuwe splitter bij de modem had gekregen. Ze heeft er een voor me besteld en die zal volgende week aankomen.
     
  7. hmmmmmm hoort die er ook bij te komen dan ?
    zelf alleen modem en utp kabel etc gekregen verder niks.
     
  8. Hier sluit ik mij bij aan. Alhoewel ik de frustraties wel kan begrijpen! Ik had nogal veel problemen met mijn vorige modem {Motorola}...

    Ik hoop dat jullie het uiteindelijk weer goed voor elkaar krijgen. Een niet goed functionerend modem kan behoorlijk op de zenuwen werken...
     
  9. zonder serieuse hulp ben zo weer 1 jaar verder met de zelfde problemen.
    zo werkt ziggo.
     
  10. en gebeld om te horen dat om te horen van technishe dienst te horen dat ze nog geen 40 mbit hebben.
    echt stelletje idioten daar bij ziggo.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina