1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wanneer vergoeding gestort

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door desphex, 22 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo, 3 weken terug een brief gestuurd ivm een klacht. Een week later krijg ik keurig telefonisch bericht voor een oplossing. En de oplossing was dat ik 2 maanden abbo geld terug zou krijgen. Maar hoe lang duurt het voor dat het op je rekening gestort wordt

    mvgt Dessy
     
  2. Zal waarschijnlijk met de eerste volgende factuur meegenomen worden. Als de nieuwe factuur beschikbaar is binnen 5-7 dagen nadat je dit bericht hebt gehad vermoed ik dat het de factuur daaropvolgend zal worden.
     
  3. En meestal krijg je een korting op de volgende factuur/facturen in plaats van een uitbetaling.
     
  4. ik ben vandaag gebeld en ik krijg de vergoeding eind mei gewoon gestort op onze rekening, dus géén verrekening met de factuur
     
  5. Al iemand?. Er is al wel abbo geld van de rekening geschreven?
     
  6. Ik heb zo'n zelfde voorbeeld:


    Dit heb ik via het contactenformulier van Ziggo verstuurd...


    Inmiddels is deze mail misschien 2x bij jullie binnengekomen maar ik heb er nog niets van vernomen vandaar.


    Ik heb nog steeds geen 19,34 euro teruggekregen terwijl men dit wel al een paar keer beloofd is...


    laatste mail (13 mei 2009):

    Geachte heer Manders,


    Via de website heeft u een vraag gesteld over het terug krijgen van teveel betaalde abonnementskosten.

    In ons systeem zien wij dat op uw reeds beeindigde klantnummer een tegoed staat van 19,34 euro. Wij hebben onze Financiele Afdeling opdracht gegeven dit aan u uit te betalen op rekeningnummer xxxxxxxxxx.

    1e mail (31 maart 2009):

    Via de website heeft u een vraag gesteld over "PC6598 - Klacht - Televisie - Factuur".

    Naar aanleiding van uw e-mail delen wij u het volgende mee. Zodra uw alles in 1 bundel wordt gefactureerd zal het teveel betaalde abonnementsgeld voor de tv automatisch gecrediteerd worden.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Wanneer wordt dit ten onrechte bedrag overgemaakt naar mijn bankrekening??? :no::no:
     
  7. wij hebben het teruggestort gekregen:)
     
  8. Nou Willo.

    Dan zijn ze bij jou snel geweest.

    Ik was trouwens vergeten te vertellen dat ik al eerder gebeld had met de klantenservice.
    Ik had vroeger telefonie en internet en mijn moeder had televisie.
    Ik heb een aantal keren gebeld en gemaild om dit om te laten zetten in een alles in 1 plus pakket, met de daarbij behorende problemen zoals geen telefonie....
    Dus dit speelt eigenlijk al langer.

    Men beloofd bij Ziggo veel maar nog niet alles wordt opgelost..... :sleep::sleep:
     
  9. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Je kunt in "mijn Ziggo" zien, onder facturen, of er een openstaand bedrag staat. Zo kun je zien of hij met de volgende factuur wordt meegenomen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina