1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Alles in 1 Extra: nog geen installatiepakket ontvangen...

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Koeni, 22 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Je hebt dan ook een draadloze router gekocht...

    Beetje tegenstrijdig, als dat ding wordt opgestuurd hebben we een antwoord (als dat niet gebeurt, natuurlijk ook).

    Als je echt honderden euro's verbeld hebt, kun je ook schriftelijk restitutie daarover vragen bij de klantenservice, met bijgevoegd een kopie van een gespicificeerde telefoonrekening.
    Oh ja want het is beter als een bedrijf wat meer dan de helft van de kabelaansluitingen in Nederland beheert en daarbij meer dan 3 miljoen huishoudens levert failliet gaat, zodat iedereen dan maar gelijk de dupe is.
    Hilarisch programma. Het is makkelijk elk groot bedrijf af te kraken, maar ik heb ze nog nooit een oplossing horen geven voor de besproken problemen. Niemand gaat er ook op vooruit, behalve sensatiezoekend Nederland en de producenten.
     
  2. Goedkope reactie op deze wijze. Klagers afzeiken. Zeker werkzaam bij Ziggo (als zeg je van niet maar liegen is voor ziggo medewerkers heel gewoon, ook omdat je het er als standaard onder schrijft (zegt meer dan genoeg) )en nooit een kans gehad een vak te leren.

    Jij kan het een hilarisch programma vinden, doch heeft het een fuctie. Vele bedrijven vinden het niet echt geschikt als ze openbaar negatef in het nieuws komen en zeker niet als men dit structureel herhaalt. De kracht van deze negatieve media aandacht heeft zich menigmaal inderdaad al bewezen. Maar dat zal gezien je reatcie niet bij jou kunnen doordringen.



    Gr
    Mo
     
  3. [off-topic]
    We maken allebei dezelfde fout in deze discussie hoor, allebei vooringenomen (ik over klagers, omdat klagen iets anders is dan een probleem oplossen, en jij over Ziggo-medewerkers) en allebei een ongefundeerde stelling (m.a.w., een mening). Enige verschil is dat ik het iets minder agressief doe.
    En wat dat betreft, ik heb geen reden om te liegen over of ik Ziggo-medewerker ben of niet, daar ik niet zie wat voor verschil dat zou maken. Feit blijft dat ik dat niet ben, en dat het me een worst zal zijn of je dat gelooft of niet :wink:.
    Daar ik echter wel in call-centres heb gewerkt, en wel wát van Ziggo weet, ben ik ervan overtuigd dat de mensen die hun werk daar wél goed doen, dat terecht een vak noemen.
    [/off-topic]

    Is het allemaal gelukt?
     
  4. Decoder ging zonder problemen. Modem stond eerder boven en moest nu in de meterkast ivm telefoonaansluiting. Dus ook een Coax uit de leiding trekken, en een UTP terug. Dat laatste ging mis... Modem kwam trouwens wel prima online, maar is dus nog niet geactiveerd.

    Een handige kennis met een betere trekveer heeft nu de UTP gelegd, ga er zaterdag de stekkertjes aan zetten en het modem activeren.
     
  5. Inderdaad Decibert, je geeft op het forum vooringenomen antwoorden (ook op anderen) even arrogant als ziggo medewerkers die inderdaad hun vak NIET verstaan.

    Ik heb de afgelopen niets dan ellende gehad, tot vandaag zelfs helemaal niks meer werkte en men het via welke afdeling dan ook niet werkend kan krijgen. Het enige waar men bij Ziggo zeer goed in is, blijven volhouden dat diegene die je aan de lijn hebt zichzelf als expert blijft voordoen en maar loze beloften van de ellende oplossen blijft volhouden.

    Na drie maanden zit ik nu totaal zonder telefoon, slecht werklend internet, dan wel dan niet ontvangst en een niet complete humax kast.

    Heb er zo schoon genoeg van om iedere dag steeds weer aan de telefoon te zitten via een mobiel om die arrogante onbeschofte en nonkennis hebbende ziggomedewerkers steeds weer te moeten geloven dat ze het nu eindelijk gaan oplossen, dat ik overstap naar de KPN. Helaas moet ik nog 6 weken ziggo betalen en heb ik dan 4 maanden, een monteur , een router en andere zooi voor Ziggo in totaal betaald voor helemaal niks, maar ook daar ben ik nu bereid voor om naar de rechtbank te stappen.

    Dus als je mensen 4 maanden zonder werkende producten laten zitten, maar wel laat betalen en daarbij hoge onkosten voor mobiel telefoneren laat maken vakkundig noemt......

    Gr
    Mo
     
  6. Wijs maar een post aan die je onverdund arrogant vindt, ben er nog geen tegengekomen van mezelf (dat klinkt natuurlijk al wel arrogant, maar goed, dat vond je toch al dus...) en van anderen hier ook niet trouwens.

    Natuurlijk speel ik graag advocaat van de duivel, omdat veel mensen veel te kort door de bocht redeneren. Daarbij probeer ik meer feiten dan meningen te uiten, en voor fouten, waar geen excuus voor is, wel te verklaren waaróm iets heeft kunnen mislopen. Daar kan niet iedereen begrip voor opbrengen. Maar ben best bereid daar een gesprekje over te houden, dat is echter niet iets voor deze thread, als je een probleem hebt moet je even een PB sturen, en anders veel plezier bij KPN (waar ik zelf weken zonder telefoon en internet heb gezeten).
     
  7. Ik vind het ook jammer dat je steeds beloftes krijg maar er gebeurt niets. Ik ben bijna een half jaar bezig geweest mijn defect geleverde decoder, die ik na een week terug heb gestuurd, weer retour te krijgen. Als ik alle beloftes zou geloven had ik nu ongeveer wel tientalle decoders thuis moeten hebben. En zou ik ontelbaar veel keer teruggebeld zijn. Helaas is de waarheid is, geen decoder geen telefoontje.:oops: Het enige wat wel werkt is het incasseren van je rekening. Heb geweigerd om voor de decoder te betalen die ik niet heb. Maar inmiddels word er al gedreigd met afsluiten. Misschien dat de medewerkers van de helpdesk eens in de leer moeten bij de medewerkers van de afdeling debiteuren.
    :frons:
     
  8. :oyeah::oyeah:

    Gr
    Mo
     
  9. @Mojo
    Vervelend om te horen dat het bij jou niet naar wens verloopt en dat je al zolang zonder goed werkende diensten zit. Je zou er eens een PM aan kunnen wagen richting een van de Ziggo medewerkers hier op het forum. Hebben tot zover al vaker goed werk verricht.

    Toch even een kleine kritische noot. De hoge kosten voor het mobiele bellen kan je Ziggo niet aanrekenen. Deze kosten worden niet door Ziggo bepaald, maar door je mobiele provider. Het 0900 nummer van Ziggo is tegen lokaal tarief, alles wat je extra betaald, betaal je aan je mobiele provider. Die rekenen een buitenproportioneel hoog (extra) tarief voor het bellen naar 090x nummers. Het vergoeden van die kosten kan je naar mening dan redelijkerwijs ook niet van Ziggo verwachten.
     
  10. Hoi Excalibur, ik reken Zigo ook niet de hoge kosten van mobiel aan maar wel de gemaakte hoge kosten omdat ik iedere dag enkele uren moet bellen om iets gedeeltelijk werkend te krijgen. Iets wat in principe dus onnodig zou moeten zijn. :wink:

    Gr
    Mo
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina