1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Alles in 1 Extra: nog geen installatiepakket ontvangen...

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Koeni, 22 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ziggo alles in 1, nog steeds geen digitale ontvanger & smartcard

    Omdat we half maart gingen verhuizen heb ik begin maart al een alles in 1 pakket besteld voor het nieuwe adres. Na de verhuizing bleek echter deze bestelling niet in het bestelsysteem te zijn terecht gekomen. Dus 4 weken geleden opnieuw een bestelling gedaan (inclusief monteur). Inmiddels werkt analoge TV, bellen en internet.
    Ik wacht alleen nog steeds op de digitale decoder en smartcard :cry:
     
  2. Vanmorgen het modem ontvangen. Monteur heeft het langs gebracht en geïnstalleerd en geactiveerd evenals telefonie.

    Eindelijk alles volgens afspraak!! :pompom:

    Thanx to Aion!!!!! :thankyou::thumb up::thankyou:
     
  3. Alles wordt in een keer uitgeleverd als je het doe het zelf pakket besteld. In mijn geval was de decoder (wie heeft dit niet) niet leverbaar. Afgesproken een installateur langs te sturen (gratis) die kwam de volgende dag en had alles bij zich. Voordat ik hier achter kwam was ik 6 weken verder en een paar telefoontjes naar de helpdesk armer.
     
  4. Correctie: het installatiepakket DTV komt afzonderlijk van het DHZ installatiepakket voor internet en telefonie, ook als de levering niet vertraagd is. En die leveringstijd heeft inderdaad (bijna) iedereen daar de leverancier een tekort ondervind.
     
  5. Bij mij werd alles-in-1 keer (:wink:) aangeleverd (DHZ + HD decoder). Na 4 weken wachten dus.
     
  6. Ik heb op 2 mei telefonisch alles-1-één besteld.

    Tot op heden (6 mei) heb ik nog geen bevestigingsbrief ontvangen.

    Is het mogelijk bij Ziggo om je bestelstatus op internet te controleren? Dit is namelijk wel mogelijk bij concurrenten (ADSL) van Ziggo.
     
  7. Nope. Je zult moeten bellen.
    Waarschijnlijk komt de brief deze week. Mogelijk hebben de feestdagen en het weekend voor wat vertraging gezorgd.
    Feit blijft dat je de bevestiging eerder zult hebben dan je dhz pakket.

    Mocht je niet willen wachten of de bevestiging hebben dat alles goed in het systeem staat, zul je helaas moeten bellen. In de ochtend rond 8 a 9 uur, wordt je erg vlot geholpen.
     
  8. 14-04 voor mijn schoonouders via internet besteld (ze hadden al Z1 TV analoog en internet), begin deze week binnengekregen.
     
  9. Vandaag het pakket even bekeken (ga het zaterdag installeren), was inclusief de decoder.
     
  10. Ook ik ben sinds half februari bezig met zowel verhuizing als een alles in 1 pakket op het nieuwe adres. Men sluit op oude aders te vroeg af, op het nieuwe is na 12 weken nog geen mogelijkheid om gebeld te worden (wel te bellen, al is de ontvangst heel slecht).
    De monteur die ook op de eerst gemaakte afspraak niet kwam opdagen heeft op de tweede afspraak draadloos geinstalleerd (waarvoor je 50 euro moet betalen), die het meer niet dan wel doet.

    Het digitale pakket heb ik twee weken geleden eindelijk ontvangen waarbij het kastje kapot was. Het nieuwe pakket wat ik op het kantoor te den haag heb gehaald bezit geen afstandsbediening, zodat ik nu zonder zit.

    Een arrogante geen kennis bezitter die daar achter de technische balie te Den Haag zit, beweerde dat het onmogelijk was een Humax kastje op een audio zonder optical cable aan te sluiten en dat ik gewoon een andere versterker moest kopen. Hij bezat niet de kennis dat er een mogelijkheid is via een converter van optical cable naar tulp. Maar hij gaf al heel arrogant aan dat hijd e kennisbezitter was en niet de gebruiker.

    Al met al, ik ben haast 13 weken bezig om van Ziggo een alles in 1 digitaal pakket geregeld te krijgen en daarbij ook nog een compleet digitaal pakket zien te krijgen. Ik hoop dat ze de afstandsbediening als nog na leveren.

    Overigens heb ik al meer dan enkele honderden euro's verbeld met de helpdesk die steeds weer beloven dat ze het persoonlijk zullen oppakken en er iets aan doen omdat het te gek is. Helaas ook daar niks anders dan loze beloften en leugens dat ze terug bellen. Ook dat moet na 13 weken nog gebeuren. Het wordt hoog tijd dat Ziggo failliet gaat. Ik raad dan ook niemand aan om ooit te overwegen of klant te worden bij Ziggo of uitbreding op welke mogelijkheid dan ook over te stappen. Het is bij Ziggo alleen maar loze beloften, veel betalen (zelfs dubbel omdat ook de administratie niet in orde is) en niks krijgen van hetgeen men zich voor abonneert.

    Ik hoop van harte dat Tros Radar ze nu weer eens flink aanpakt.

    Gr
    Mojo

    P.s. Heden ochtend (zondag) heb ik gebeld met Ziggo en een zeer aardige jongeman zal de afstandsbediening toesturen (ik vertrouw er maar op dat dat dan ook zal gebeuren). Tevens kreeg ik een tip dat er voor aansluiting op audio met de nieuwe Humaxkastjes, scartkabels met tulp ingangen te koop zijn. Het enige verschil met een converter is dat deze het geluid van de tv zelf uitschakelen en niet net zoals bij een "reguliere" aansluiting op de audio een tv en audio geluid mogelijk is.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 mei 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina