1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Alles in 1 Extra: nog geen installatiepakket ontvangen...

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Koeni, 22 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Op 1 april 2009 heb ik via de Ziggo-website het 'Alles in 1 Extra'-pakket aangevraagd.

    Binnen enkele dagen ontving ik een bevestigingsbrief met daarin de activatiecode en de mededeling dat ik binnen twee weken het installatiepakket zou ontvangen.

    Ook werd mij medegedeeld dat de levering van de HD-decoder 4 tot 6 weken zou duren i.v.m. de beperkte leverbaarheid van deze apparaten.

    Het is inmiddels 22 april en tot op heden heb ik nog geen installatiepakket mogen ontvangen. Ik ben het inmiddels beu om de klantenservice te moeten bellen omdat ik iedere keer hetzelfde antwoord te horen krijg in te trant van: "Het pakket is nog niet door Ziggo aangeboden bij TNT Post. Belt u over een aantal dagen maar even terug."

    Ik moet zeggen dat de medewerkers van de klantservice mij keurig te woord staan. Ik schiet er alleen weinig mee op omdat er geen actie wordt ondernomen. Het is niet erg om even te moeten wachten, maar dan wil ik wel informatie krijgen zodat ik weet waar ik aan toe ben.

    Heeft iemand vergelijkbare ervaringen of tips?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 apr 2009
  2. Had ik ook last van, ik had mijn pakket besteld op dinsdag 31 maart. Heb ik afgelopen maandag binnen gehad pas. Was ook tussentijds benieuwd waarom het nou zolang duurde, de mevrouw aan de telefoon wist het niet zeker maar het lag of aan het modem of de decoder was niet leverbaar. Afgelopen nogmaals gebeld en toen was het verzonden volgens de mevrouw. Ik zit in oud casema gebied. misschien dat dat iets uitmaakt met betreft modem ofzo.
     
  3. 25 maart (exact 4 weken geleden) besteld, op de bevestigingsbrief na nog steeds niks ontvangen (alles-in-1 plus en HD decoder).

    Vandaag nog maar weer een keer gebeld en het DHZ pakket zou verzonden moeten zijn. Zaterdag was dat nog niet zo, dus ik heb hoop dat er deze week iets binnen gaat komen...
     
  4. stuur me pm met postcode / huisnummer en ik zoek het even uit in mijn pauze :)
     
  5. Gister eindelijk ontvangen!
     
  6. - Op 12 januari 2009 mijn Z3, basis TV omgezet naar alles-in-een-extra.

    - Op 13 januari 2009 bevestiging ontvangen.

    - Rond 20 januari de snelheid aangepast naar 20 Mbit

    - Op 25 februari digitale Humax ontvanger gekregen en geactiveerd.

    - Op 7 maart opnieuw een bevestiging ontvangen.

    - Op 19 maart voor de derde maal een bevestiging ontvangen.

    - Op 8 april factuur ontvangen. Alles correct volgens wijziging abonnement.

    Probleem: nog steeds geen DHZ installatiepakket met modem ontvangen. Ik heb nog steeds het oude Motorola modem ZONDER telefonie. Volgens factuur heb ik telefonie vanaf 25 februari.
    Diverse malen gebeld met de HD en volgens de gegevens van Ziggo heb ik al het juiste modem.

    Ik wil niet zeuren, ook niet over de kosten van het bellen met de HD, maar ik heb toch stellig de indruk voldoende geduld te hebben gehad. Op dit forum lees ik klachten van mensen die een maand al te lang vinden. Even voor alle duidelijkheid: ik wacht al bijna 3 1/2 maand! :shock:

    Eind deze maand krijg ik weer een nieuwe factuur in rekening gebracht en wordt dit weer van mijn rekening afgeschreven, maar Ziggo blijft nog steeds in gebreke. :sleep:

    Misschien is hier een Ziggo medewerker/official die eindelijk dit probleem kan oplossen!
     
  7. Opgelost

    Even een update:

    Vandaag uit het niets het installatiepakket inclusief HD decoder [Humax] ontvangen.

    Alles geinstalleerd, geactiveerd en het werkt tot nu toe prima! :)
     
  8. pm me je info en ik zorg dat je in notime het goede modem hebt.
     
  9. defecte decoder/previewperiode

    Ik heb mij in november 2008 opgegeven voor het 3 in 1 pakket en 23 april 2009 mijn werkende HD decoder ontvangen. De eerste kreeg ik al defect aangeleverd en heb deze gelijk teruggestuurd. Daarna bijna een half jaar bezig geweest met mailen en bellen. Echter is er nooit door Ziggo gereageerd. Zelfs niet op mijn klachten (4 stuks)
    Inmiddels al weer 4 keer gebeld voor de preview periode.
    Nu blijkt dat de preview periode is verlopen en deze niet geactiveerd kan worden. Heeft iemand nog een idee hoe ik toch nog aan een preview periode kan komen. Ik vind dit namelijk nogal oneerlijk.
     

  10. Een nieuwe smartcard kopen, daar zit dan weer een nieuwe preview op, maar dat lijkt me een beetje overdreven.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina