1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

E6 melding met werkende smartcard

Discussie in 'Samsung DCB-H360R (HDTV)' gestart door ruud67, 22 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. sinds vrijdag 17-4-09 in het bezit van een Samsung DCB-H360RS decoder die mijn smartcard (en die van de buren) niet accepteerd en de melding: 'E6 smartcard defect' geeft.
    na veel getelefoneer met Ziggo moet de decoder retour gestuurd worden en krijg ik een nieuwe maar moet wel een wachttijd van 4-6 weken in acht nemen. omdat ik mijn smartcard bij de buren geprobeerd heb is mijn proefperiode gestart, maar ik kan niet digitaal kijken.
    ik heb een aangetekende brief naar Ziggo gestuurd met een klacht over bovenstaande.
    heeft iemand bovengenoemde klachten al eens gehad?
    :sad:
     
  2. Niet per ongeluk de smartcard er ondersteboven in gedaan ?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina