1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Erg rare accountinstellingen

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Retort308, 22 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds 1 april een @ziggo.nl account.
    De enige manier om het werkend te krijgen onder Outlook 2003 is met de volgende accountinstellingen:

    pop3.quicknet.nl en
    smtp.casema.nl

    Mijn InterNL account werkt aldus:

    pop5.inter.nl.net en
    smtp.casema.nl

    Pop3.ziggo.nl, en smtp.ziggo.nl werken helemaal niet, tegen mijn verwachtingen in. Natuurlijk wel als eerste geprobeerd.
    Op de Ziggo pagina is alleen onbruikbare informatie te vinden.
    Ik woon in Hoofddorp, het voormalige Multikabelgebied.

    Op deze manier heb ik het zaakje werkend, na veel uitproberen.

    Mijn vraag is: Is dit normaal? en mis ik nu geen mailtjes?

    Ben benieuwd naar jullie reacties, Grtz. Frans:thankyou:
     
  2. Maak van die pop3.ziggo.nl, eens pop.ziggo.nl.
    Misschien dat het dan werkt.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina