1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

helpdesk etc van ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door slechts_een_ziggo_klant, 20 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Even een korte introductie. September 2008 bestaand abonnement opgezegd en een nieuw geopend. reden huisgenoot heeft woning verlaten en modem meegenomen :cry:. Na twee maanden nieuw setje ontvangen en begonnen de problemen. Internet niet te activeren, email werkte niet, smartcard niet aanwezig, etc. na vele telefoontjes en veel beloftes uiteindelijk in december nog niks fatsoenlijk aan het werken, maar analoge tv werkte wel.

    Overgeschakeld op de klassieke brief. aangetekend verstuurd en verdraaid en kwam merkbare reactie. aangegeven dat smartcard, internet activatie en email een probleem was. Maar meer als een onderwerp tegelijk was toch wel erg moeilijk voor Ziggo. dus alleen smartcard werd toegestuurd. na zoveel maanden toch wel een prestatie. 33% vooruitgang. Toch maar weer een brief gestuurd, email en activatie bleef over en wederom aangekondigd dat ik niks betaalde totdat alles werkte.

    Intussen boze sms van huisgenoot dat op haar rekening nog steeds de abo kosten werden afgeboekt. Antwoord dat zij dat zelf moest regelen.

    goh, een algemene brief van ziggo in maart. zij gaan met een bus op de markt staan om problemen op te lossen. Waarom doen ze dit???? :wink:

    's morgens er gelijk heen. dik een uur staan te wachten. gelukkig ik ben niet de enige, dus dat deed wel goed. kom ik de bus en de eerste die mij helpt is een jongen die een dag in dienst was. jochie met jou ga ik dit niet afhandelen, geef me je baas maar. Na ruim een uur praten met de baas en alles uitgelegd tot een deal gekomen. Een eerlijke korting gekregen op de afgelopen periode en twee dagen later was er een monteur die alles, echt alles, heeft opgelost. Ondanks alle sores toch uiteindelijk iets wat werkt.

    Alleen, waarom moet dit ruim een half jaar duren? Ziggo heeft te laat ingezien dat zij serieuze problemen heeft en een klant is slechts een nummer. De imago schade die Ziggo hiermee opgelopen heeft is veel groter als de kosten die Ziggo nu maakt om het op te lossen. kijk ik slechts in mijn beperkte omgeving, dan wil eigenlijk niemand meer naar Ziggo, maar wat voor keus heb je? geen kpn aansluiting dus alleen de kabel is een mogelijkheid en wie heeft daar het monopolie?

    Het is helaas zo dat een monopolist hier misbruik van maakt. Gelukkig is de leiding vervangen en gebeurt er iets. aan de andere kant de rij voor de bus(trailer) sprak boekdelen. 's avonds stond er nog een rij.

    Ik moet wel zeggen dat na het monteurs bezoek alles perfect werkte. alleen jammer dat dit zo lang moest duren.

    Mijn ergernis is nu over, maar laat dit een waarschuwing voor anderen zijn
     
  2. Liggen er geen koperlijnen? Dát ben ik nog niet eerder tegengekomen! Dan heb je inderdaad weinig keus...
    Normaal gesproken heeft Ziggo helemaal geen monopolie, daar alle andere diensten op een andere weg geleverd kunnen worden. Alleen de manier van aanlevering verschilt, maar als je Ziggo een monopolist op de kabel wilt noemen (en met hen dus ook UPC en alle andere kabelbedrijven), is KPN de monopolist op de koperlijnen en de schotelleverancier de monopolist op de satelliet. En voor klachten daarover zou je je bij de overheid moeten melden om het kabelnetwerk open te laten breken, waar over allang gesproken wordt. Krijg je echter toch dezelfde situatie als met KPN, die nog steeds de koperlijnen beheert en zoveel mogelijk vastrecht e.d. vraagt om concurrerend te blijven.
     
  3. Kan niet anders dan dat dit heel erg vervelend is, maar gelukkig toch goed gekomen is.


    Wel opvallend dat er geen koperlijnen beschikbaar zijn, dan moet het ook bijna minder als een gehuchtje zijn als er geen KPN telefonie beschikbaar is.


    Weet niet hoe je in het echte gesprek jezelf geuit hebt, maar als je onderstaande letterlijk tegen die jongen hebt uitgesproken had je mij de boom in gekund met je problemen, maar ik ga ervan uit dat je jezelf netjes, en niet kleinerend hebt uitgedrukt tegen die jongen zoals je wel doet in onderstaande quote.

     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina