1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kan geen PPS bijlage van 4,2 mb meer verzenden

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Cor1950, 19 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dan moet hij er ook niets over zeggen. Als hij dit zegt als zijnde helpdeskmedewerker mag een klant er van uit gaan dat het klopt. Liever iemand die toegeeft dat hij iets niet weet, dan een beetje onzin verkopen in de hoop dat een klant dan maar snel weer ophangt.
     
  2. Of denken dat je het weet. Dan antwoordt je naar eer en geweten en blijkt vervolgens dat je er finaal naast zit.
     
  3. En daar ga je dus fout. Hij zegt dit niet uit hoofde van zijn functie als helpdeskmedewerker. Net zoals iedereen hier op het forum probeert hij te helpen in zijn vrije tijd. Dat hij toevallig bij Ziggo werkt, betekent alleen dat hij wat betreft zijn afdeling waarschijnlijk meer info heeft dan gewone klanten.

    Hij oppert zijn theorie niet in functie, maar gewoon omdat hij denkt dat het zo werkt. Dat hij er dan naast zit, kan gebeuren, en dat risico loop je nou eenmaal als je vragen stelt op een openbaar forum, dat je af en toe onjuiste info krijgt. Als je naar de helpdesk had gebeld (en de juiste afdeling had gekozen, in dit geval TD internet) en iemand daar had je dat verhaal verteld, dán had die persoon beter zijn mond kunnen houden. In elk ánder geval spreek je niet met iemand wiens verantwoordelijkheid het is jou 100% zeker goed te informeren.
     
  4. Ziggo-medewerker of niet, de post wat zodanig fout dat het lachwekkend is. Verder stond het juiste antwoord een paar berichten hoger vermeld.

    Maar iedereen die zich als Ziggo medewerker bekend maakt loopt dit risico. Lezers gaan er automatisch van uit dat er meer waarde aan posts van Ziggo medewerkers gehecht kan worden.

    Ik denk dat dit mechanisme zo werkt en niet tegen te houden is, en dat je dus als Ziggo medewerker extra op je tellen moet passen. Als je dat niet wilt, dan zou ik zeggen: maak niet bekend dat je bij Ziggo werkt, en bouw een reputatie op gebaseerd op de inhoud van je berichten.
     
  5. Iedereen die daarvan uit gaat staat er niet bij stil om even na te denken of hij wel op de betreffende afdeling werkt. Pas als je dát hebt gedaan, en het onderwerp hoort ook bij de betreffende afdeling thuis, heeft het zin meer waarde aan de post te hechten. Dat spreekt toch vanzelf, anders zit je gewoon fout, want heb je een verkeerde conclusie getrokken. :roll:
     
  6. Zelfs als je geen technische achtergrond hebt is de opmerking over diskfragmentatie onzin. Mocht het zo zijn dat de poster een technische helpdesk functie heeft dan is het helemaal ongelofelijk. In de handtekening staat "Ziggo Customer Support", dus we weten verder niks.

    Je kan verder wel allemaal verzachtende omstandigheden aanvoeren, maar ik beschijf hoe ik denk dat mensen redeneneren en dat je, als je je als Ziggo medewerker bekend maakt, daar rekening mee moet houden. Mensen zijn (zeker op fora als deze) nogal gauw geneigd conlusies te trekken.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 mei 2009
  7. Dat is dan niet bijster verstandig, zij het begrijpelijk ja.

    Ehm ik woon in Ziggo gebied en heb alleen rtv van ze! Dat maakt me bepaald geen fanboy, ik heb twee keer zo dure abonnementen bij KPN en XS4ALL omdat ik de dienstverlening van Ziggo niet vertrouw. I rest my case.

    Overigens speel ik wel graag advocaat van de duivel. Dit vanwege, alweer, die rare eigenschap van mensen om te snelle conclusies te trekken. De voornaamste reden dat ik hier post is echter omdat ik van mening ben dat ik mij daarbij een enkele keer nuttig kan maken met het beantwoorden van vragen.

    Bovendien was die opmerking totaal onnodig. Het zou fijn zijn als je die weg zou halen en mensen hun eigen conclusies laat trekken. Daar waren ze toch zo goed in.
    [/offtopic]
     
  8. Ik beschrijf hoe je bij mij overkomt. Dit is niet gebaseerd op 1 post. Hoe anderen over je denken, moeten ze zelf maar weten. Maar ik zal de opmerking wel weghalen, want mensne onnodig de kast opjagen hoeft nou ook weer niet.
     
  9. Waarvoor dank, dat is netjes :thumb up:.
     
  10. fragmenteren bijlagen in Outlook expres

    Zie bericht Cor 1950. :) Ik heb soortgelijke problemen. Kan evenwel nergens accountwijzigingen vinden. b.v. opsplitsing ongedaan maken. Wie helpt mij uit dit probleempje ? :giveup:Ziggo Virusscanner :no:zit er voor evenveel tussen, geloof ik.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina