1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Sommige zenders zwart: kijk ik de rest nog gratis?

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door J van E, 19 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb sinds eind februari digitale tv. Ik heb toendertijd de bon opgestuurd met welke abonnementen ik wilde (alleen het standaard abo met HDTV) en enige tijd later ontving ik de bevestiging daarvan. Ik heb nu nog STEEDS alle zenders...! Duurt lang! Nu viel het me van de week op dat sommige zenders op zwart staan. Ik heb de HUMAX 5000 en in het zenderoverzicht onder de OK knop zijn normaal de nummers van de zenders blauw en de namen zwart. Nu zijn sinds een paar dagen sommige nummers groen en de namen of blauw of groen: die zenders geven alleen maar een zwart beeld.

    Het is toch NIET zo dat ze alleen die paar zenders hebben afgesloten en ik binnenkort een rekening kan krijgen voor alles wat ik nog WEL ontvang...? Ik begin me een beetje zorgen te maken...
     
  2. Aha, thanks, je hebt een pm!

    Ik zag trouwens net dat er eind maart, dus na de ingangsdatum van de verandering, gewoon het juiste bedrag van m'n rekening is gehaald. Dus het lijkt me wel okay allemaal. Ik heb hier ook een Wijzigingsoverzicht voor me die gewoon klopt. Maar goed, ik weet het liever zeker, dus... ;)

    Ja, en van die zwarte zenders... Ik heb de gegevens handmatig en goed ingevuld (ja, net weer gechecked :wink: ). Ik zie nu net dat er tussen die zwarte zenders een aantal zit die gewoon in het standaard pakket zitten...! Dus vreemd is het wel dat die het nu niet doen...!

    Het zijn 13, 25, 27, 409, 422-424, 622, 725, 727 en 976.

    Een aardig rijtje... En zoals gezegd zitten er 'gewone' zenders tussen, dus die zouden het ook na de previesperiode gewoon moeten doen.

    Misschien zijn die zenders veranderd of zo en moet ik ze allemaal even opnieuw opzoeken...?
     
  3. Er zijn 2 opties te proberen.
    Probeer eerst een harde reset, wanneer de decoder aanstaat stroomstekker eruit trekker , 30 seconden wachten en dan stroom er weer op.
    2de optie; terug zetten naar fabrieksinstellingen en opnieuw netwerkinstellingen doen en zenders laten zoeken en opslaan.
    succes.
     
  4. Ik heb eergisteren de zenders opnieuw automatisch laten opzoeken: daarna was alles weer prima! Schijnbaar was er iets veranderd in de frequentie...? Alhoewel dan iedereen het probleem gehad zou moeten hebben. Maar alsnog bedankt voor de tips! :) (Ik had dit al eerder willen posten, maar was het weer vergeten...)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina