1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing e mail server?

Discussie in 'Internet - Email' gestart door tuupje32, 19 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hier blijft ie soms erg traag. 1788.

    Verder heb ik nog steeds geen terugmeldingen dat een verzonden mail is bezorgd. Lees bevestigingen krijg ik wel. Alle instellingen in Outlook zijn ongewijzigd en staan goed.
    Het lijkt wel of Ziggo die meldingen over bezorging filtert. Ik ken nu al 3 mensen die het probleem hebben. Ziggo helpdesk zegt van niks te weten.

    Als je via webmail jezelf een mail stuurt krijg de terugmelding wel, maar als je outlook gebruikt niet. Dit is al zeker 6 weken zo. Zie ook mijn eerder thread http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=17227

    Wie hebben dit probleem nog meer? Dan kunnen we Ziggo misschien er eens serieus naar laten kijken.
     
  2. zou je voor mij eens je spamfilter voor 1x op allerlaagst willen zetten (via instellingen op mijn ziggo ? )

    gewoon om te kijken of bij stom toeval het niet door onze spamfilters word opgepakt :P *ipv echt hema echt ziggo ^^)
     
  3. Zoals gevraagd gedaan en test mail gestuurd. Test mail kwam binnen, maar ontvangstbevestiging dus nog steeds niet.
    Klantenservice vandaag gebeld en had iemand die weinig tot niks wist en alles moest navragen en tenslotte toen ik boos werd met me meepraatte.
    Webmail is aangepast daar kan je nu plots ook geen ontvangstbevestiging meer instellen. Dus de voorgestelde test door klantenservice is onmogelijk.
    Heb nu tot 3x contactformulier ingestuurd, want het is een verlaging van service nivo in mijn opinie. En daarvan wens ik op de hoogte gesteld te worden. Uit eindelijk heeft de derde misschien alles wel eens goed doorgelezen en me niet met allerlei nutteloze en overbodige tips afgescheept. Volgens hem is de migratie, die nu doorgevoerd wordt, de mogelijke oorzaak. Dus niks zeker. Maar moet afwachten tot migratie is voltooid. Gelukkig staat er geen einddatum bij, dus ik zal nog 2 weken wachten. Anders zal Ombudsman en/of Consumentbond het misschien wel oppakken en Ziggo kunnen bewegen dit probleem grondig uit te zoeken ipv mij met een kluitje in het riet te sturen.
    @Aion: begrijp ik t goed dat u werkt bij Ziggo klantenservice?
     
  4. Nogal prominent onder elke post bij zijn handtekening vermeld... Nota bene, hij zit hier in zijn vrije tijd en vertegenwoordigt Ziggo dus niet. Maar met een beetje geluk weet-ie hier inderdaad meer van
     
  5. Ja ik ben iemand die zijn best doet om dit soort dingen op te lossen. :)

    ik heb dit topic een beetje doorgelezen en ik zal vandaag of morgen even beetje de hort op gaan om te kijken wat ik voor je kan uitvinden hierover.
    dat de optie op de webmail ineens weg is zou kunnen betekenen dat ze iets met de ziggo servers hebben gedaan. (aangezien je als webmailer eigenlijk verbinding maakt met op de smtp ipv dat je alleen de mail binnenhaalt via outlook)

    het zou dus heel goed kunnen dat het gekoppelt is.
    Ik heb het prominant onder mijn naam staan omdat ik er werk voor mezelf (en voor jullie uiteindelijk:P).

    Officieel zit ik niet op het forum ingedeeld maar omdat ik zie hoeveel er afentoe nog licht of lees hoe mensen aanvaringen hebben met de helpdesk, dan heb ik zoiets van : nou dat kan ik wel ff oplossen.

    heb er wel onder moeten zetten dat ik het in mijn vrije tijd doe aangezien ik gemiddeld nu al zoon pm of 20-30 krijg (voor in de pauzes :P) en sommige klanten dachten dat ik het fulltime deed.

    is er miss iets wat ik voor je kan doen ?
     
  6. Aion, hartelijk dank voor je antwoord én je inspanningen buiten je werk om. Ik denk dus ook dat Ziggo iets met zijn mailservers heeft gedaan waardoor de ontvangsbevestiging funktie niet meer werkt en ze dus ook die funktionaliteit weg hebben moeten halen in webmail.
    Ik zou graag weten of dit ook echt zo is, want bij Ziggo helpdesk én klantenservice weet niemand er van. Verder zou ik graag weten of dit permanent is of tijdelijk zoals iemand van de klantenservice beweerd.
    Als het allemaal waar is, moet Ziggo dit soort zaken gewoon bekend maken. Dat had mij een hoop werk (Office herstel/reinstall) bespaard en dan kunnen de afdelingen die ondersteunen ook de klanten goed helpen.
    Gezien het feit dat de webmail funktionaliteit ook verdwenen is, kan ik mij niet voorstellen dat het een bug is en/of onbekend bij de insiders.
     
  7. het blijft tobben

    postcode 1951
    Ik krijg al vanaf gisteravond 7 uur geen mail binnen, krijg wel verbinding maar geen mail. Ook de webmail heeft de mailtjes niet. Ik heb mezelf al mails gestuurd, ook niet.
    Nu heb ik een jaar Ziggo en elke week wel wat, of internet, of de telefoon, of de tv. Balen. Via de helpdesk alle mogelijkheden al nagekeken, geen idee. Er is geen storing bekend.
    Is er een storing dan lees je dat achteraf op de Ziggo site wanneeer de storing al opgelost is.
     
  8. Zucht...

    Hier PC 3811 idem.

    Wel email tussen de ziggo (lees: casema) accounts, maar niet vanuit en naar andere providers. Balen want ik zit op 2 belangrijke mailtjes te wachten :sad:

    Update1:
    Ik heb 1 hoofdaccount, een drietal subaccounts en wat aliassen. Alleen het hoofdaccount lijkt niet correct te werken !? Vreemd...Blij dat ik nog een ander account heb bij een andere provider die wel "altijd" beschikbaar is.:rolleyes:

    Update2:
    Verrek? Er kwam een mailtje binnen van rond 12.00h. Maar waar zijn dan de andere mailtjes gebleven? :schater:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 jun 2009
  9. Ook in Heemskerk postcode 1964 hezelfde
     
  10. Er is wel degelijk een storing. 2282 ook geen mail sinds gisteravond.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina