1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing e mail server?

Discussie in 'Internet - Email' gestart door tuupje32, 19 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. mail

    In Hoofddorp nog steeds niet.:no:
     
  2. In Oldenzaal ook geen mailontvangst:giveup:
     
  3. Krijg hier van tijd tot tijd ook service temporarily unavailable... denk dat er weer eens niet gemelde werzaamheden/onderhoud aan de gang is... :roll:
     
  4. mail

    Hij doet het weer in Hoofddorp:applause:
     
  5. Ook hier werkt de het weer.

    Harry
     
  6. Ook hier weer ontvangst
     
  7. Werk in uitvoering.?

    [FONT=Verdana, sans-serif]Er wordt inderdaad aan de mailservers gewerkt hier in Noord Holland.[/FONT]
    Maar of dat ook voor jullie regio van toepassing is durf ik niet te zeggen
    Maar als de migratie al gedaan is , is het hier in elkgeval perfect verlopen.
    Geen klachten aan deze kant.:thumb up:

    *****************************************************

    [FONT=Verdana, sans-serif]Geachte abonnee,[/FONT]
    [FONT=Verdana, sans-serif]U staat bij ons geregistreerd als gebruiker van [/FONT][FONT=Verdana, sans-serif]Multikabel Mail[/FONT][FONT=Verdana, sans-serif]. In de periode van [/FONT][FONT=Verdana, sans-serif]17 april tot en met 19 april 2009[/FONT][FONT=Verdana, sans-serif] passen we deze dienst aan. Wij verhuizen dan uw mailbox naar het nieuwe Ziggo platform. De werkzaamheden vinden zowel overdag als ’s nachts plaats. [/FONT]

    [FONT=Verdana, sans-serif]Voor u als klant heeft dit twee gevolgen:[/FONT]
    [FONT=Verdana, sans-serif]1.[/FONT][FONT=Verdana, sans-serif]Tijdens de daadwerkelijke verhuizing van uw mailbox kunt u gedurende [/FONT][FONT=Verdana, sans-serif]2 tot 5 minuten geen mail[/FONT][FONT=Verdana, sans-serif] ontvangen. Deze mail wordt door ons bewaard en na de verhuizing weer toegevoegd aan uw mailbox. Indien u gebruik maakt van Webmail zult u merken dat ook deze dienst gedurende 2 tot 5 minuten niet beschikbaar is. [/FONT]
    [FONT=Verdana, sans-serif]2.[/FONT][FONT=Verdana, sans-serif]Vanaf het moment dat uw mailbox naar het Ziggo platform is verhuisd, maakt u automatisch gebruik van Ziggo (Web)mail. [/FONT]
    [FONT=Verdana, sans-serif]U hoeft dus verder [/FONT][FONT=Verdana, sans-serif]niets te doen[/FONT][FONT=Verdana, sans-serif], het aanpassen van uw [/FONT]
    [FONT=Verdana, sans-serif]e-mailinstellingen is niet nodig. Uw huidige e-mailadres(sen) kunt u ook gewoon blijven gebruiken.[/FONT]

    [FONT=Verdana, sans-serif]Toelichting[/FONT]
    [FONT=Verdana, sans-serif]Klik hier voor een uitgebreide toelichting met de meest gestelde vragen over dit onderwerp. [/FONT]
    [FONT=Verdana, sans-serif]Heeft u verder nog vragen? Onze Klantenservice staat vanaf 17 april voor u klaar op het speciaal voor deze migratie ingerichte nummer 088 – 717 4040. De Klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur - 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 – 22.00 uur.[/FONT]
    [FONT=Verdana, sans-serif]Met vriendelijke groet,[/FONT]
     
  8. hier kan ik sinds vanavond geen mail ophalen wel
    verzenden.
     
  9. Hier hetzelfde. Webmail werkt nog wel(wel traag).
    Terwijl ik vanmiddag een mail kreeg dat de werkzaamheden voor het overzetten van mijn e-mailaccount per aanstaande woensdag pas gaan beginnen. Lekker logisch...:frons:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 apr 2009
  10. Hier 1141 geen pop.quicknet mail, wel webmail.... :giveup:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina