1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

sterk wisselende ontvangst

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door dokkie, 18 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Wat is te vroeg op de markt gebracht? Je decoder? Zou het niet aan de registratie van de smartcard liggen? Ik heb hier ook een nieuwe smartcard liggen die alleen dezelfde zenders doorgeeft zoals jij aangeeft. Deze moet opnieuw aangemeld worden.

    Signaal, kwaliteit en BER is prima. Daar ligt het niet aan.
     
  2. Een smartcard die bijna elke dag weer andere zenders doorlaat? Daar kan ik niet bij.:roll:
    Er moet een andere oorzaak zijn.
     
  3. Heb je al eens gedacht aan het feit dat de ontvanger niet goed is? Wellicht dat je bij iemand anders jouw ontvanger even aan kan sluiten en dan zien of het wel in orde is of dat het ook slecht is. Mooier is een andere ontvanger bij jou aansluiten en dan zien of er verschil inzit (wellicht in de signaal strekte).

    Ik vind de leverancier een beetje twijfelachtig, wanneer je niets op dit forum had gezet en er dus niks over geweten had, was je dus nu voor € 99,= getild. Zij weten drommels goed wat e.e.a. kost, ik vind het een beetje twijfelachtig.
     
  4. Helemaal waar.... tsja ik kan die ontvanger zo elders uitproberen: NP.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina