1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Beste Kingpin, Anoniem e.a. (VOD problematiek)

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door MrDroopy, 17 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. VoD status

    Status hier
    TV-theek: films: catalogus is te zien;bij openen film komt Oranje scherm met KOPEN en een verwijzing naar telefoonnummer
    On Demand: Ziggo Trailer:voer betaalcode in; daarna scrambled beeld en geluid
    Net Gemist; uitzending gemist: zelfde als TV-theek
    Ooit gemist: Oranje scherm met Portal niet gevonden (Portal nog niet beschikbaar)
     
  2. Momenteel kan ik intern geen problemen meer constateren. Graag wil ik weten of er nog mensen zijn met een Cisco ontvanger waarbij bovenstaande storing nog van toepassing is.


    Momenteel wordt er gewerkt aan een verbeterd systeem welke alarm af zal geven bij onze storingsdienst als er problemen ontstaan op het gebied van Interactieve televisie. Ik ga er van uit dat hierom voortaan storingen sneller worden opgepakt en opgelost.
     
  3. Ik zal vanavond even kijken. Hier ging het overigens eens in de zoveel keer wel goed en dan speelde een stream probleemloos af, maar 8 van de 10 keer kwam er vrijwel niets door. Daarnaast heb ik alle mogelijke vod producten en totaalpakketten op mijn kaart en kreeg ik toch de "bellen voor een abbo" melding bij de beschikbare "ooit gemist" streams.
     
  4. eventueel kan ik het ook opnemen met de andere itv mensen in het team.

    drop maar pmmetje met info.

    edit : king was me voor
     
  5. Infje en Aion, ik heb een pm gestuurd met info...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina