1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Internet valt steeds weg (2628)

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Viv, 17 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi,

    Ik heb nu al een paar weken het probleem dat internet wegvalt. Ik heb eerst met de thuishulp. Maar die vertelde mij dat er niets mis was met het signaal. Dus ik mijn netwerk kaart onder de loep genomen, en ook daar is niets mis mee. Ik heb nu de hele dag gewoon zitten pingen om te kijken waar de verbinding wegvalt. Naar mijn modem 192.168.100.1 kan ik gewoon blijven pingen ook al valt internet weg, alleen de default gateway 83.86.168.1 is niet bereikbaar, totdat ik em onderbreek en opnieuw begin te pingen dan is ie er ineens weer.
    Dat zegt mij toch een probleem vanaf de modem naar ziggo of ben ik nou gek?

    Iemand een ander licht op de zaak?

    dank!
    Viv

    ps. sinds wanneer kan je de modemstatus niet meer uitlezen via http? Vroeger kon dat toch? Of is het nu geblokkeerd .. ik zou die logfiles namelijk zelf wel eens willen zien..
     
  2. Dat moet gewoon kunnen, inloggen met gebruikersnaam: admin en wachtwoord: motorola als daarom gevraagd wordt op http://192.168.100.1

    Wat voor signaal niveau's staan er bij jouw modem als de verbinding slecht is en ook als het werkt ?
     
  3. Hoi, nee ik krijg de pagina niet eens te zien:

    This webpage is not available.

    The webpage at http://192.168.100.1/ might be temporarily down or it may have moved permanently to a new web address.

    More information on this error

    daarover had ik ook al gebeld maar de meneer aan de telefoon vertelde me dat het in sommige gebieden geblokkeerd is, waarom geen idee... zucht
    Probleem is er nog steeds.. helaas
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina