1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ik word gek! Rood Icoon/disconnected! :@

Discussie in 'Internet - Eigen netwerk' gestart door bcdm, 16 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Mensen ik word helemaal gestoord van die draadloze bende van ziggo... Hoop echt dat iemand me kan helpen want word er echt kwaad van :(

    Ik krijg zo nu en dan de melding ALLEEN LOKAAL... Maar geen internet verbinding.. :) Echt vervelend dit..Prima ik dacht laat ik eens kijken wat ik hieraan kan doen... Nou niks kunnen vinden.
    Nu heb ik dus dat cdrommetje van ziggo opnieuw geinstalleerd ( en ja ook de software verwijderd) maar nu blijft dat rot ding op disconnected staan heb het boekje er al bij gehad maar dat heeft ook geen zin want heb alles stap voor stap uitgevoerd zoals het er stond...

    :giveup:Ik blijf dat rot rode icoontje houden met disconnected.. :(!! :giveup:


    [​IMG]
    [​IMG]


    Iemand die me verder kan helpen??

    Alvast bedankt!!

    Mark
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 apr 2009
  2. waar is die software voor ?
    ik gebruik geen software voor mijn verbinding te maken.
    wat voor router heb je ?
    heb je ook problemen als je bedraad werkt ?
     
  3. motorola kabelmodem.. gewoon die standaard van ziggo.
    Sitecom draadloze modem (met wifi usb stick) ook van ziggo.

    Dit programma staat rechtonderin ( de bekende Z van Ziggo)

    [​IMG]

    Die Z :P en die van mij is even rood als deze...een dooie verbinding dus :(
     
  4. kan hij je draadloze router wel vinden ?
    en wat is de afstand ?
     
  5. 3 meter dus dat is het echt niet..
     
  6. Probeer eens wat verschillende kanalen op de router. Mogelijk zijn er meerdere netwerken in de buurt en storen ze op elkaar.

    Je kunt het progje Netstumbler installeren. Deze laat alle draadloze netwerken binnen bereik zien en op welk kanaal ze uitzenden. Mochten er meerdere in de buurt zitten, pak dan een kanaal wat niet (of weinig) wordt gebruikt.
     
  7. aaaah eindelijk probleem opgelost..

    Software opnieuw geinstalleerd modem uit het stopcontact gerukt :) er nou doet hij het weer! toch bedankt voor de wijze raad... zo leer ik elke dag wat meer :pompom:


    Kan dicht
     
  8. ......
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina