1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Iedere dag E-19

Discussie in 'Samsung DCB-H360R (HDTV)' gestart door G.bruiker, 16 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Op deze ontvangers (heb er 2) heb ik nu iedere dag E-19.
    Even zappen naar Ned 1, of even kaart er in en er uit en het is verholpen.
    Kaart omwisselen met Humax fox of Panasonic maakt niet uit.
    rare is,deze SD decoders geven de fout dus niet !

    Nieuwste software update.
    Mijn zoon,andere kant van de stad,heeft dit ook.
    Wel staat de ontvanger meestal op 19 ( als de jongste heeft gekeken) als dit gebeurt.. Nickelodeon denk ik ?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 apr 2009
  2. Heb je de stroom er dan afgehad voordat de deze melding verschijnt? Dus alleen bij het aanzetten van de decoder deze melding?
     
  3. E-19

    Ik heb dit verschijnsel ook met mijn Humax IRHD-5000. Telkens als die 's nachts uit is geweest krijg ik bij het aanzetten deze melding. Het gaat vanzelf weer weg na zo'n 30 tot 40 seconden. Met even zappen gaat de melding sneller weg. Ik heb twee ontvangers en het is ontstaan na het activeren van alle pakketten door Ziggo op de tweede kaart. Het lijkt wel of er nog even extra moet worden gecontroleerd of de kaart wel geldig is.
     


  4. Klopt, volgens mij is dit een normaal verschijnsel. Ik heb snachts ook altijd de stroom van mn decoders (Samsung 360rsa en Samsung 9401r) Maar deze twee decoders geven soms ook een E19 melding bij het starten van de decoder. even wachten, of even zappen en de melding is weg. Volgens mij gewoon synchronisatie met het netwerk of je smartcard de juiste rechten wel heeft.
     
  5. De decoders gaan nooit van de stroom af en staan ook nooit op stand by.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina