1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Smartcard registreren lukt niet

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Clevegt, 16 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Goedemiddag,

    Ik heb nu al 2 keer in een half jaar een kaart proberen te registreren via internet. Maar tot 2 keer toe lukt dit niet, maar krijg ook geen bericht wat de reden is van het niet kunnen registreren van deze kaart.

    Nu heb ik deze kaart via iemand anders verkregen met het kopen van een Humax kastje via Marktplaats, zijn kaart zat er nog bij en wilde deze niet terug. Zou het hieraan kunnen liggen?
     
  2. Kan je niet beter gewoon de klantenservice bellen. Ze bijten niet hoor :)
     
  3. Waarom bellen als ik dit via internet zou kunnen regelen?
     
  4. Daarom: krijg ook geen bericht wat de reden is van het niet kunnen registreren van deze kaart
     
  5. Dit zou wel een verbeter puntje moeten zijn dan bij Ziggo. Beetje jammer op deze manier.
     
  6. Uiteraard, maar als jij ze dat niet laat weten gebeurt er sowieso niks he. Ze zitten zich daar echt niet af te vragen of het jou toevallig niet zou lukken je smartcard te registreren :roll:
     
  7. Nee okay, dat snap ik...

    Dan zal ik ze vanmiddag maar effe bellen.
     
  8. bij mij lukte het wel maar duurde bijna 2 weken voordat ie verwerkt was. Volgende gaat weer gewoon telefonisch.
    Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/15.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
     
  9. Dat zal ik in de toekomst zeker ook doen, trouwens het pakket alles in 1 aanvragen heb ik wel telefonisch gedaan.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina