1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

cisco met software versie 1.0.2.5 omruilen ?

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door veerlj, 15 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. en word film1 analoog doorgegeven ?
    disovery science ?
    enz enz enz

    tv met reclame is geen tv, ik heb ook helemaal geen interesse in
    ned 1,2,3 rtl 4,5,6,7,8 veronica en wat dan ook.
    het liefst zou ik daar ook helemaal niet meer voor betalen, maar die keuze heb ik helaas niet.
     
  2. Geldt voor extra zenderpakketten inderdaad ook, die had je echter niet vermeld. Maar dan kan je schriftelijk restitutie aanvragen.

    Je betaalt ook maar een paar dubbeltjes voor de uitzendrechten van de standaardzenders. De rest is voor het onderhoud van de kabel, klantenservice etc.
     
  3. volgerookte cisco

    liever een volgerookte die werkt dan deze . En als je in den helder woont waait ie wel schoon .Je hoeft er bijna niet aan te zitten .Daar hebben ze afstandsbediening voor uitgevonden . Maar als het omruilen van de cisco net zo lang duurt als het ontvangen van die retour sticker ,dan duurt het wel een maand .Wanneer ging de kabel ook weer open voor de concurent ?!.Dan kunnen we beter wachten op upc.
     
  4. retoursticker

    ik had de retoursticker in 4 dagen.....
     
  5. retour sticker

    in 4 dagen ,nou dan zal die van mij ook wel snel komen ,hoop ik . moet hij naar een antwoordnummer ? .En moet je hem nog verzekeren als je hem verstuurd ? . Het is wel een apparaat van 400 eurie .
     
  6. retouren

    het is een antwoord nummer. Verzekeren hoeft dan denk ik niet...
    vraag me wel af welke acc. je er weer bij moet doen. Ik neem aan alleen de ontvanger.
     
  7. retour sticker

    Ik had nog mijn schoen gezet en liedjes gezongen bij de schoorsteen ,maar neen nog geen retoursticker vandaag . En het is al meer dan een week geleden dat ik mijn gegevens naar kitaro1 heb gestuurd . Zeker stout geweest :oyeah:. Morgen de klantenservice maar weer eens bellen .:no: Of kan kitaro mij helpen...svp....aub...please...

    Al iemand die hem retour gestuurd heeft ? .

    Trouwens hoef ik nog geen haast te hebben aangezien de interactieve tv hier in den helder nog niet werkt . En als ik op internet op de ziggo site kijk
    op de bestel pagina ,krijg ik na het invullen van mijn postcode nog steeds dat het product nog niet beschikbaar is .

    Maar aangezien de cisco steeds de neiging heeft om in slaap te vallen:sleep: ,hij geeft dan een melding . Dan moet je hem even overschakelen en dan schrikt de cisco weer wakker .....handig....

    ff geduld.....veel geduld.......:sleep:
     
  8. @veerlj

    Die sticker is al ergens vorige week voor je aangevraagd, dus het is helaas een kwestie van afwachten. Zal ongetwijfeld binnenkort in je brievenbus vallen.
     
  9. retor sticker

    Mijn dank is groot .:applause:
     
  10. retour sticker

    retour sticker bedoel ik . Valt niet mee op een samsung omnia.:frons:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina